کد خبر: 187124 - تاریخ: شنبه، 25 می 2019 - 17:54

تأکید بر لزوم تعامل دستگاه‌ها برای ارائه خدمات به گردشگران در سواحل

فرماندار رشت با تأکید بر لزوم هماهنگی و تعامل با دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مربوط به گردشگران گفت: مسؤولین مربوط به طرح سالم‌سازی دریاها مأموریت خود را از ۱۱ خرداد آغاز می‌کنند که تا پنجم مهر سال جاری برپا خواهد بود.

به گزارش خوبان، میر شمس مؤمنی زاده عصر امروز در جلسه ساماندهی سواحل شهرستان رشت در محل فرمانداری  این شهر با اشاره گردشگر پذیر بودن استان گیلان و شهرستان رشت اظهار کرد: شهرستان رشت دارای ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی است که با توجه به نزدیک شدن به ایام تابستان باید آماده ورود مسافران و گردشگران را داشته باشیم.

وی با تأکید بر لزوم فراهم کردن خدمات  لازم برای هم‌وطنان میهمان و گردشگر در شهرستان افزود: ارائه خدمات امنیتی و ترافیکی باید در دستور کار قرار گیرد چراکه توجه به آن از تلفات انسانی پیشگیری می‌کند.

فرماندار رشت با بیان اینکه خدمات طرح سالم‌سازی دریاها در سه محور امنیتی، رفاهی و خدمات  فرهنگی، هنری خواهد بود گفت: اگرچه طرح سالم‌سازی دریاها از فصل تابستان  آغاز می‌شود اما بعد از تعطیلات نوروز گردشگران از طرح‌های سالم‌سازی استفاده می‌کنند که شایسته است ارائه خدمات طرح سالم‌سازی را در نقاط حادثه‌خیز در دستور کار داشته تا از مشکلات امنیتی و تلفات انسانی جلوگیری شود.

میر مؤمنی با ابراز خرسندی از اینکه در تعطیلات نوروز شاهد حادثه خاصی نبودیم تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن عید فطر و تعطیلات در خردادماه، باید  برنامه‌ریزی لازم را برای میزبانی از میلیون‌ها نفر از گردشگرانی که استان گیلان و شهر رشت را مقصد سفر خود قرار می‌دهند در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره حضور گردشگران در تعطیلات پیشرو بیان کرد: مردم منتظر اول تیرماه نمی‌مانند و به نوار  ساحلی برای گردشگری مراجعه  می‌کنند و اگر قبل از این تاریخ  یکی از هم‌وطنان ما آسیب ببیند، خارج از زمان طرح بودن آن توجیه قابل قبولی برای ما نخواهد بود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ستاد ساماندهی در طول سال مسؤول است خاطرنشان کرد: مأموریت ستاد ساماندهی از ۱۱ خرداد آغاز می‌شود و همه دستگاه‌ها باید نقش خود را در طرح سالم‌سازی دریاها ذیل کمیته‌های مشخص به‌درستی انجام دهند.

میرمومنی با بیان اینکه در سال‌های گذشته در برخی مناطق طرح سالم‌سازی دریا از تاریخ مقرر شروع به کار نمی‌کرد گفت: تأکید می‌کنم که در موقع مقرر همه کمیته ها وظایف خود را  به‌درستی انجام دهند  تا مسافران و گردشگران با امنیت خاطر از این طرح ها استفاده  و خدمات لازم را ببینند.

وی با تأکید بر مسدودسازی نقاط دسترسی به مناطق خطرناک منتهی به دریا تصریح کرد: بخشداران و دهیاران این مسائل را در نظر داشته باشند و از منطقه آزاد انزلی می خواهیم که در ارتباط با ارائه خدمات لازم دقت عمل داشته باشند چراکه هر اتفاقی در حوزه حاکمیتی منطقه آزاد بیفتد  پاسخگوی آن فرمانداری است.

فرماندار رشت با تأکید بر لزوم پیشگیری از ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی افزود: با توجه به در پیش رو بودن سالگرد ارتحال امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد، لازم است تأمین امنیت و ارائه خدمات به گردشگران به  نحوی ارائه  شود که حرمت‌ها رعایت گردد.

وی با تأکید بر لزوم هماهنگی و تعامل با دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مربوط به گردشگران بیان کرد:  مسؤولین مربوط به طرح سالم‌سازی دریاها مأموریت خود را از ۱۱ خرداد  آغاز می‌کنند که تا پنجم مهر سال جاری برپا خواهد بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads