کد خبر: 187063 - تاریخ: جمعه، 24 می 2019 - 12:04

ملوان انزلی دو- همیاری صفر:

پیروزی تیم فوتبال بانوان ملوان با دبل سارا قمی

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی با دبل سارا قمی مقابل میهمان خود، همیاری آذربایجان غربی به برتری دو بر صفر دست‌یافت.

به گزارش خوبان خبر؛دو تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی و همیاری آذربایجان غربی از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۱ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

لوانان در هفته شانزدهم در دیداری دور از خانه مقابل راه یاب ملل نتیجه دو بر صفر باخته را با تساوی دو بر دو عوض کرده و باروحیه‌ای بالا گام به هفته هفدهم گذاشته‌اند، این تیم در ورزشگاه خانگی و در حضور بیش از ۵ هزار تن از هواداران خودی زیر نور پروژکتورهای ورزشگاه تختی انزلی به مصاف همیاری رفت.

شاگردان ایران‌دوست در نیمه نخست هرچه زدند به دربسته خورد و دیدار دو تیم در این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یافت، دیداری که تحت تأثیر رکوردشکنی هواداران ملوانی از شور و هیجان بالایی برخوردار بود و فرهنگ غنی بانوان گیلانی را به رخ کشید.

ملوانان در نیمه دوم با دبل سارا قمی در دقایق ۴۷ و ۷۵ موفق شدند حریف خود را با شکست بدرقه کنند، افسانه اقبال سازنده هر دو گل ملوانان بود، در این نیمه سمانه قاشیه جایگزین ایران‌دوست، پگاه نوری جایگزین ثریابین و شهناز عباسی جایگزین پورمحمدیان شد.

جمع امتیازات قوهای سپید با کسب این پیروزی به عدد ۳۰ رسیده و در مکان ششم جدول جای گرفتند، فاصله ملوانان با تیم‌های چهارم و پنجم جدول به سه امتیاز کاهش یافت و این تیم در هفته‌های آتی با امید بیشتری برای جهش در جدول رده‌بندی می‌جنگد.

به گزارش خوبان ، تیم فوتبال شهرداری بم با کسب ۴۹ امتیاز صدرنشین لیگ برتر بوده و شهرداری سیرجان با کسب ۴۲ امتیاز، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر بانوان است.

انتهای پیام/۲۱۳

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads