کد خبر: 187021 - تاریخ: پنج‌شنبه، 23 می 2019 - 08:21

تمدید مهلت بیمه برنج و مرکبات در گیلان

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان از تمدید مهلت بیمه برنج و مرکبات تا ۳۱ خرداد در استان گیلان خبر داد.

به گزارش خوبان، پیمان معمارزاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان دارای مرغوب‌ترین برنج کشور است اظهار کرد: گیلان به علت شرایط آب و هوایی مناسب و‌ خاکی حاصلخیز، بهترین استان در زمینه کاشت و ‌نشاء انواع برنج است که بسیاری از جوانان این استان به این کار مشغول هستند.

وی با اشاره تمدید بیمه برنج و مرکبات در استان گیلان گفت: بانک کشاورزی شرایط ویژه‌ای را برای مرکب کاران و شالی‌کاران در نظر گرفته و مهلت بیمه برنج و مرکبات تا ۳۱ خرداد تمدیدشده است.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان با اذعان به اینکه شالی‌کاران برای بیمه محصولات باید به شعب بانک کشاورزی مراجعه کنند تصریح کرد: تمدید مهلت بیمه‌ای بهترین فرصت برای شالی‌کاران و مرکب‌کاران است تا برای بیمه محصولات خود به مراکز و شعب بانک کشاورزی در استان گیلان مراجعه و محصولات خود را بیمه کنند.

معمارزاده با اشاره به تعداد دفاتر بیمه‌ای موجود در استان گیلان افزود: همکاران ما در دفاتر بیمه‌ای استان گیلان همه‌روزه آماده خدمت‌رسانی به کشاورزان بوده و کشاورزان می‌توانند به ۳۲ دفتر نمایندگی در استان مراجعه کنند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads