کد خبر: 186986 - تاریخ: چهارشنبه، 22 می 2019 - 19:40

جشن متولدین رمضان شب گذشته برگزار شد ؛

رییس کمیته امداد خمام: جمع‌آوری کمک‌ها از نیکوکاران و توزیع آنها بین محرومین بدون هرگونه واسطه از جمله مزیت‌های مراکز نیکوکاری است

جشن متولدین خمامی ماه مبارک رمضان برای ۱۲ فرزند تحت پوشش کمیته امداد شب گذشته توسط مرکز نیکوکاری خمام در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.

به گزارش خوبان خبر؛ رییس کمیته امداد خمام روز گذشته در جشن متولدین خمامی تحت پوشش کمیته امداد در ماه مبارک رمضان، عنوان کرد : رویکرد جدید کمیته امداد امام خمینی «ره» با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور استفاده از مشارکت‌های مردمی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های منطقه می‌باشد، چرا که امداد به تنهایی قادر به رفع همه‌ی نیازهای نیازمندان جامعه نیست.
محمدعلی دشتی در این‌مراسم که با حضور متولدین رمضان تحت پوشش امداد، خانواده‌های آنان، مسوولین محلی، خیرین و هنرمندان، مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) توسط مرکز نیکوکاری خمام برگزار شد، تصریح کرد : مرکز نیکوکاری خمام در نیمه‌ی دوم سال گذشته همانند دیگر مراکز نیکوکاری مختلف سراسر کشور با هدف استفاده از ظرفیت خیرین افتتاح گردیده، که حدود ۱۸ میلیون تومان اعتبار با کمک خیرین بخش خمام در سال ۹۷ جمع‌آوری شده و در اختیار محرومین و نیازمندان تحت پوشش و خارج‌از پوشش کمیته امداد این‌بخش قرار گرفته است.
به گفته‌ی وی، جمع‌آوری کمک‌ها از نیکوکاران و توزیع آنها بین محرومین بدون هرگونه واسطه از جمله مزیت‌های مراکز نیکوکاری است، که لازم است در این‌مسیر به‌منظور فرهنگسازی هرچه بیشتر از کمک مسوولین در سطح جامعه بهره گرفته شود.
دشتی با اشاره به اطعام ۲۰۰ نفر از خانوار تحت پوشش بخش خمام در مسجد سیدالشهدا (ع) با مشارکت خیرین، خاطرنشان کرد : بسیاری از خدمات و کمک‌های صورت گرفته در سکوت در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد، اما برخی‌از آنها صرفاً به‌منظور فرهنگسازی، اعتمادسازی و نهادینه‌کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری صورت می‌پذیرد، که امیدواریم شاهد افزایش مشارکت‌های مردمی باشیم.

 

منبع: خمام نیوز 

انتهای پیام/۱۲۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads