کد خبر: 186844 - تاریخ: شنبه، 18 می 2019 - 13:30

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان:

خروج چوب از گیلان تولیدکنندگان را با مشکل مواجه کرده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: برای ادامه فعالیت کارخانجات وابسته به چوب و صنایع سلولزی لازم است از خروج چوب از استان ممانعت شود.

به گزارش خوبان، فرهاد دلق‌پوش امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: هر صنعتی نیاز به اتخاذ تدابیری دارد و مدیران این حوزه نیز باید تصمیم‌ساز باشند و فقط مجوز صادر نکنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به جلوگیری از خروج چوب از استان خاطرنشان کرد: از استاندار گیلان درخواست کردیم که جهت بقاء و ادامه فعالیت کارخانجات وابسته به چوب و صنایع سلولزی از خروج چوب از استان ممانعت شود.

دلق‌پوش به مساله رفع مشکلات کمبود مواد اولیه پالت‌سازان و تولیدکنندگان صنایع چوبی در استان گیلان اشاره کرد و ابراز داشت: تسهیل واردات چوب و کاهش عوارض واردات آن یکی از راه‌های رفع مشکل کمبود مواد اولیه پالت‌سازان و تولیدکنندگان صنایع چوبی است.

فرماندار شهرستان تالش نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حمایت از تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و همراهی با آنان، اولویت فرمانداری شهرستان تالش است اظهار داشت: مسئولان ادارات کل استان نیز برای توسعه کار و اشتغال با سرمایه‌گذاران همکاری و تلاش خود را برای رفع موانع آنان به‌کار گیرند.

سیدعیسی مهدوی با بیان اینکه فعالان صنایع پالت‌سازی با کمبود مواد اولیه مواجه هستند خاطرنشان کرد: بنابراین ضروری است که برای رفع مشکل صنایع پالت‌سازی، تدابیر لازم اتخاذ شود.

به گزارش تسنیم، احمدعلی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی، بهنام ارزین مدیر بانک صنعت و معدن استان گیلان، محمود شکری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی و جمعی از سرمایه‌گذاران و مدیران واحدهای تولیدی نیز در این جلسه حضور داشتند.

شهرستان تالش دارای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود و در ۱۱۰ کیلومتری غرب استان گیلان واقع است و همچنین در این جلسه، مشکلات برخی سرمایه‌گذاران مورد بررسی قرار گرفت و راهکار‌ها و دستورات لازم نیز صادر شد.

بر اساس اطلاعات موجود، ۷۰ پالت‌ساز فعال در شهرستان تالش فعالیت می‌کنند و در سال ۱۳۹۵ یکی از بزرگترین کارخانه‌های خودکار پالت‌سازی کشور در این شهرستان راه اندازی شد و شرکت چوب اسالم تالش نیز از واحدهای مشهور این شهرستان است.

انتهای پیام/ن


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads