کد خبر: 186826 - تاریخ: شنبه، 18 می 2019 - 09:15

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان

شناسایی ۱۰ محصول غذایی و آشامیدنی غیرمجاز در گیلان

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به محصولاتی که از پروانه جعلی استفاده کرده‌اند گفت: طی بررسی‌های انجام‌شده در اردیبهشت‌ماه، ۱۰ محصول غذایی توسط سازمان غذا و دارو شناسایی و جعلی اعلام‌شده است. ‌

به گزارش خوبان، زهرا حصاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت بهداشت باکسانی که سلامت مردم را به خطر بی اندازند مماشات نمی‌کند اظهار کرد: عده‌ای سعی دارند با استفاده از پروانه جعلی محصولات غذایی، سلامتی مردم را به خطر بی اندازند که طی بررسی‌های انجام‌شده در اردیبهشت‌ماه، ۱۰ محصول غذایی توسط سازمان غذا و دارو شناسایی و جعلی اعلام‌شده است. 

وی با اشاره به محصولاتی که از پروانه جعلی استفاده کرده‌اند گفت: این محصولات شامل  عصاره زعفران، آلو، لواشک، آلوچه، آبلیمو، مخلوط فراوری شده تمرهندی، عسل و لواشک میوه‌ای بوده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه مهم‌ترین هدف این دانشگاه حفظ سلامت جسمی مردم در حوزه‌های مختلف است تصریح کرد: مردم گیلان شایسته ارائه بهترین خدمات در عرصه‌های مختلف به‌خصوص حوزه پزشکی هستند و‌ به همین دلیل معاونت غذا و دارو این دانشگاه تمام تلاش خود برای شناسایی غذاهای بی‌کیفیت و غیربهداشتی انجام می‌دهد.

حصاری با تأکید بر اینکه از همه مردم درخواست دارم تا در صورت مشاهده تخلف به مسؤولین مربوطه گزارش دهند اذعان کرد: سالم بودن، ارتقا محصولات غذایی برای مردم بسیار مهم و  بااهمیت است لذا اگر موردی مشکوک مشاهده کردند از طریق راه‌های اعلام‌شده به دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کنند تا با آن مقابله شود.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads