کد خبر: 186823 - تاریخ: شنبه، 18 می 2019 - 09:13

هادی پور مدال برنز مسابقات تکواندو قهرمانی جهان را کسب کرد

آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی موفق به کسب مدال برنز و مقام سوم مسابقات قهرمانی جهان شد.

به گزارش خوبان، رئیس هیات تکواندو استان روز جمعه اظهار داشت: این تکواندوکار شایسته توانست علیرغم کارشکنی کشور میزبان در صدور روادید، با درخشش خود مدال برنز وزن اول رقابت های تکواندو قهرمانی جهان را برای کشور ما به ارمغان بیاورد.
محسن سترگی افزود: هادی پور در جریان این رقابت ها و پس از یک ‌دور استراحت، در اولین دیدار خود رو در روی ماهامادو آمادو از نیجریه دارنده مدال برنز قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ و برنز بازی ‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ قرار گرفت و با نتیجه ۲۰ بر ۹ حریفش را شکست داد.
وی ادامه داد: این تکواندوکار شایسته گیلانی در دور بعدی نیز به مصاف وادیم دیمیترو از مولداوی رفت و با اختلاف ۲۰ امتیازی ( ۲۴ بر یک) این حریفش را نیز مغلوب کرد و در بازی بعدی نیز مقابل رامنارونگ ساوکویهاری تایلندی دارنده مدال برنز قهرمان جهان ۲۰۱۷، نایب قهرمان آسیا ۲۰۱۸ قرار گرفت و در یک بازی برتر و زیبا با نتیجه ۲۶ بر ۶حریفش را شکست داد تا علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی، دومین پیروزی ۲۰ امتیازی خود را در مسابقات قهرمانی جهان ثبت کند.
وی بیان کرد: هادی پور در مرحله نیمه نهایی مقابل گئورگی پوپوف تکواندوکار قدرتمند روسیه که قهرمانی بازی ‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ را دراختیار دارد، قرار گرفت که با شکست برابر این حریفش از صعود به دیدار نهایی بازماند و مدال برنز مسابقات قهرمان جهان را بر گردن آویخت.
رئیس هیأت تکواندو گیلان اضافه کرد: رقابت‌ های تکواندو قهرمانی جهان ۱۲G است که به نفر اول ۱۲۰ امتیاز، نفر دوم ۷۲ امتیاز و به نفرات سوم ۴۳٫۲۰ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد. 

انتهای پیام/۲۱


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads