کد خبر: 186809 - تاریخ: جمعه، 17 می 2019 - 12:10

فرماندار شهرستان رشت در دیدار مردمی بخش لشت نشا:

سعی مسئولین بر ایجاد بستری مناسب جهت دیدار چهره به چهره با مردم و رفع مشکلات آنان است

میر شمس مومنی زاده گفت: تلاش ما و همه مدیران شهرستانی و استانی در جهت ایجاد بستری مناسب برای بازدیدهای میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم، شنیدن مشکلات آنان و ارائه خدمات لازم در حد توان برای رفع نیازمندی های شهروندان شهرستان رشت است.

به گزارش خوبان خبر؛  در راستای اجرای بخشنامه ابلاغی استاندار گیلان با موضوع سفر هفتگی و حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان ها، امروز  روز گذشته میر شمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت، در جلسه ملاقات مردمی در بخشداری لشت‌نشاء و با حضور مدیران جهاد، شیلات، امور اراضی، مدیر عامل آب منطقه‌ای، منابع طبیعی استان ، اظهار داشت: تلاش ما و همه مدیران شهرستانی و استانی در جهت ایجاد بستری مناسب برای بازدیدهای میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم، شنیدن مشکلات آنان و ارائه خدمات لازم در حد توان برای رفع نیازمندی های شهروندان شهرستان رشت است.

 وی با اشاره به نیاز به حفر چاه در روستای سیاه اسطلخ و تاسیس ایستگاه پمپاژ در رودخانه پیر بازار، گفت: مطالعات لازم و اقدامات مقتضی با رعایت ضوابط قانونی در این زمینه انجام خواهد شد.

 فرماندار شهرستان رشت درخصوص لاینینگ انهار و طرح تجهیز زمین های کشاورزی در روستاهای مختلف بخش های تابعه نیز گفت: ضروری است با تامین منابع لازم و تعیین اولویت ها به صورت موضعی این مهم انجام پذیرد.

 مومنی زاده در خصوص طرح‌های گردشگری روستای قاضیان بخش سنگر و شهرداری لولمان در بخش کوچصفهان نیز بیان داشت: باید با مساعدت آب منطقه ای و دیگر دستگاههای ذیربط در جهت تسهیل و تسریع دراجرای این پروژه ها با هدف اجرای طرح‌های گردشگری، کسب درآمد و تامین منابع آب اقدام لازم صورت پذیرد.

مومنی زاده در خصوص ایجاد، تجهیز و تاسیس ایستگاههای پمپاژ در بخش ها اظهار داشت: وجود ایستگاه پمپاژ سبب احیای آب بندان و تامین منابع برای آب زراعی روستاها و ایجاد طرح گردشگری گردیده که ضروری است این پروژه ها پیگیری و اجرایی شود.

 

انتهای پیام/۲۱۵۶۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads