کد خبر: 18680 - تاریخ: سه‌شنبه، 12 فوریه 2013 - 00:22

رئیس شورای اسلامی شهر خمام در گفتگو با خوبان؛

انقلاب ما به سختی به دست آمده و حفظ آن نیز دشوار است

خوبان خبر: حقیقت این است که این انقلاب با شکنجه ها، کشته شدن ها و زجرهای عده ی بسیاری از مردم به دست آمده است.

به گزارش خوبان: سید رضی مودب پور رئیس شورای شهر خمام ، در حاشیه افتتاح استخر شنای خمام، در گفتگو با خوبان خبر، در خصوص افتتاح استخر شنا گفت: استخر در اصل نیاز شهر بوده ،هم از نظر اجتماعی، فرهنگی،  هم از نظر جسمانی، فیزیولوژی و هم از نظر آسیب شناسی و آناتومی. از طرفی هم ما دنبال یک درآمد مستمر برای شهرداری بودیم.

وی درخصوص تامین منابع لازم برای این پروژه اظهار داشت: با وجود این که حجم این پروژه بسیار سنگین بوده، اما همه ی اعضای شورای شهر متفق القول، مصمم بودند که این کار را انجام دهند. زمین این استخر به مساحت 1200 متر مربع را آقای خوش عقیده به شهرداری داد. بحث منابع هم از طریق دریافت تسهیلات و درآمدهای شهرداری به دست آمد.

رئیس شورای شهر خمام در خصوص اهمیت وجود استخر در خمام گفت: بنا بر اعتقادات ما مسلمانان، رسول گرامی اسلام، به آموزش شنا سفارش فراوان نموده اند، و در قرآن هم به این مورد اشاره شده است. وزیر آموزش و پرورش هم آموزش شنا را برای پایه سوم دبستان اجباری نموده است. بنابراین ، این کار هم به نفع بچه هاست و هم به نفع جوانان شهر ما.

مودب پور در ادامه در خصوص کد مستقل دانشگاه پیام نور خمام اظهار داشت: با همت هیئت موسس دانشگاه پیام نور خمام دو سال بود که دانشگاه خمام تحت پوشش رشت فعالیت می کرد. اما با پیگیری های هیئت موسس آقایان سعادت، افتخاری، خوش اندوخته ، و بخشدار سابق آقای حسینی و بنده ی حقیرو کمک های مردمی و هم چنین با کمک های ویژه ی مهندس کوچکی نژاد، در زمان حضور دکتر زیاری رئیس دانشگاه پیام نور ایران، خوشبختانه خمام صاحب کد مستقل دانشگاهی شد و از این پس نام خمام نیز در دفترچه آزمون سراسری خواهد آمد.

مودب پور با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن ماه، به دست آوردن انقلاب را همچون حفظ آن مشکل دانست و خاطر نشان کرد: برخی ها اعتقاد دارند که به دست آوردن یک چیز آسان اما حفظ آن دشوار است و این موضوع را به انقلاب نیز تعمیم می دهند.اما این درست نیست. این انقلاب ، انقلاب امروز نیست . بلکه مال 50 سال قبل است.

مودب پور ادامه داد: کسانی که این شعارها را می دهند یا با نیت می دهند و یا جاهلند. اگر یاد عزیزان باشد، حضرت امام در سخنرانی خرداد ماه سال 1342 فرمودند: علمای اسلام به داد اسلام برسید. بازاریان، کارمندان، علمای حوزه ی نجف و قم. بحث، بحث اسلام بود. اما حقیقت این است که این انقلاب با شکنجه ها، کشته شدن ها و زجرهای عده ی بسیاری از مردم به دست آمده است. و سپس در سال 1357 انقلاب پیروز شد ودر آن زمان تمام شعارها بر اساس اسلام و قرآن بود. بعد از آن آمدیم و از مملکت و کیان خود دفاع کردیم و دیکتاتوری شاهنشاهی را برچیدیم. این درست نیست که بگوییم انقلاب راحت به دست آمده است و حفظش سخت است. بلکه باید بگوییم : انقلاب به سختی به دست آمده و حفظ آن نیز سخت است.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۶

  1. دلسوزان شهرستان خمام
     | 2013/02/12 - 20:19
    پاسخ

    با سلام و خسته نباشید بر خبرنگارمحترم خوبان خبر
    از شوراء شهر سوال بفرمائید که چرا پیاده رو بعداز ایستگاه شیجان
    قسمتی از پیاده رو را می خواهند حذف کنند .اگر بنابر تجمع ماشین و ایجاد ترافیک می باشد ، این مشکل می توانست با یک پارکینگ و اطلاع رسانی مناسب می توانست ازشدت ترافیک در سطح شهر بکاهد،حال با این کاری که شهرداری و شوراء شهر می خواهند انجام دهند به چهره شهر آسیب جدی می زند ، یعنی بعد از میدان آزادی شهر ترافیک ایجاد نمی شود،؟؟؟ پس شهرداری بیایدمغازه های بعد میدان آزادی که متعلق به افراد سرشناس می باشد را خراب کند و خیابان را به صورت عرضی گسترش دهد .آیا جرأت این کار را شهرداری و شوراء شهر دارد ؟؟؟ با این وجود آیا مسئولین بخش ادعا دارند خمام می خواهد شهرستان شود …..؟؟ لطفا پیگری و در سایت خوبتان خوبان خبر به اهالی دلسوزان خمام هر چه سریع تراطلاع رسانی نمائید
    با تشکر

  2. دلسوزان شهرستان خمام 2
     | 2013/02/12 - 20:39
    پاسخ

    باسلام و خسته نباشید
    چرا به (پارک آفتاب ) به این زیبایی را که در مرکز شهر قرار داشت را ازبین برده و به جایش ساخت وسازبرای کانون …. قرار دادند و پارک کشاورز را قرار بود حدود ده سال پیش ایجاد و یکی دوسال بعدازآن به بهره برداری برسد به دشتی بیش تبدیل شده . چرا … که بومی این شهر هستند اهمیتی برای دیار و مردم خویش قائل نیستند تکلیف پارک کشاورز بالاخره چه شد آیا محلی برای تجمع معتادین و… می باشد مانند پارک سردارجنگل آیا مرکز شهر فضای سبز و تفریحی راندارد …. آیا شوراء شهر بااین وضع موجود می خواهند در دل مردم نفوذ کنند؟؟؟… خواهشنداست پیگری جدی و به اطلاع دلسوزان شهر ستان برسانید.

  3. علیرضا قویدل
     | 2013/03/3 - 23:25
    پاسخ

    با سلام خدمت برادر زحمت کش وپر تلاش جناب اقای مودب پور ریاست محترم شورای شهر خمام . با پشتکاری که حضرتعالی در شورای شهر خمام دارید امیدواریم هر روز شاهد افتتاح پروژهایی همچون استخر سرپوشیده درشهرخمام باشیم موفق باشید

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads