کد خبر: 186786 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 می 2019 - 18:55

نسیم همدلی و وحدت در مناطق سیل زده ؛

فرمانده سپاه مقداد شهرستان رشت:ششمین محموله کمک های مردمی بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء به مناطق سیل زده کشور ارسال شد

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت در حاشیه ششمین مرحله از ارسال محموله کمکهای غیر نقدی به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش خوبان خبر؛ شروع سال جدید امسال با بارندگی‌های شدید و سیل آسا همراه بود.که موجب آبگرفتگی بسیاری از خانه‌ها در مناطق جنوب و شمال کشور شد.

 براساس این گزارش،  در  نیمه اول فروردین ماه سال جاری شاهد سیل عظیم در برخی از مناطق کشورمان  و جاری شدن سیل در استان های مازندران،گلستان، لرستان،خوزستان بوده که این بارندگی‌ها خسارت‌های  زیادی مالی و جانی  به بارآورد.

اما آنچه که این روزها مشاهده می‌شود همدردی مردم با مناطق سیل زده و کمک‌رسانی‌های مردمی با شعار به نیکی سخت‌ها آسان شود آغاز شده است.

 مردم بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء همچون دیگر نقاط کشور در کمک‌رسانی و امدادرسانی پیشتاز بوده است  در حالی که امروز ششمین محوله بخش های مذکور توسط سپاه ناحیه مقداد رشت ارسال شد.

 فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت در حاشیه ششمین مرحله از ارسال محموله کمکهای غیر نقدی به مناطق سیل زده به خبرنگار خوبان خبر اظهار داشت:نقش بسیج جامعه زنان همانند دوران دفاع مقدس باروحیه جهادی و عمل انقلابی در پشتیبانی و کمک رسانی به مناطق سیل زده برجسته بود.

 سرهنگ حسن امینی با اشاره به اینکه تمام ظرفیتهای سپاه و بسیج در خدمت محرومین و مستضعفین است، بیان داشت: این مرحله از کمکهای غیر نقدی صرفا توسط بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت از طریق حوزه های بسیح تابعه جمع آوری شده است. 

وی ارزش کمک‌های ارسالی را ۷۷۰ میلیون عنوان کرد و افزود: این کمک‌ها شامل لوازم خانگی، آب معدنی، رب، فرش  مواد خوراکی ، پوشاک بچه و بزرگسال، البسه، موکت و مواد غذایی است.

به گزارش خوبان خبر،  مجموع کمکهای نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده توسط پایگاههای مقاومت بسیج و گروههای جهادی سپاه ناحیه مقداد از ابتدای امداد رسانی تاکنون به ارزش ۸۲۷ میلیون تومان بوده است.

 

انتهای پیام۸۲۵


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads