کد خبر: 186779 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 می 2019 - 09:39

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان:

ایجاد شبکه توزیع آب آشامیدنی در گیلان سخت از استانهای دیگر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان گفت: ایجاد شبکه توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در گیلان از دیگر استان‌های کشور سخت‌‌تر است و هزینه خدمات و استهلاک افزایش می‌یابد.

به گزارش خوبان،  محبعلی رنج‌ور با بیان اینکه ۴۶ هزار و ۳۲۰ خانوار ۳۵۰ روستای گیلان از  آب آشامیدنی تصفیه شده محروم هستند گفت:  قرار است تا ۲ سال آینده ، پایان برنامه توسعه ششم این  روستاها از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شوند .

وی با اشاره به پراکندگی روستاها در گیلان افزود: ایجاد شبکه توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی در گیلان از دیگر استان‌های کشور سخت‌‌تر است و هزینه خدمات و استهلاک افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با بیان اینکه ۶۵ مخزن با ظرفیت ۶ هزار مترمکعب و ۵۱ ایستگاه پمپاژ آب در گیلان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از سال ۹۴ تاکنون اعتبارات خوبی از صندوق توسعه ملی به صورت متمرکز در اختیار شرکت‌های آب و فاضلاب کشور قرار گرفت و به صورت استانی توزیع شد.

رنج‌ور با بیان اینکه سال گذشته  ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی از محل صندوق توسعه ملی و ۲۰ میلیارد تومان نیز از ردیف مجتمع ‌ها در قالب اسناد خزانه به گیلان اختصاص یافت، گفت: امسال اعتبار اجرای طرح های آب و فاضلاب روستایی گیلان در مقایسه با پارسال در سطح ملی ۲ برابر شده است.


انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads