کد خبر: 186714 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 می 2019 - 10:36

مدیرعامل هلال احمر گیلان:

۳۰۰۰۰ داوطلب به هلال احمر گیلان پیوستند

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: سال گذشته حدود ۳۰ هزار نفر به صورت داوطلب در جمعیت هلال احمر گیلان جذب و ساماندهی شدند.

به گزارش خوبان،  مهدی ولی‌پور امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به هدف‌ جذب یک درصدی جمعیت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری گیلان اظهار داشت: در طول سال ۹۷ حدود ۳۰ هزار نفر به صورت داوطلب در جمعیت هلال احمر گیلان جذب و ساماندهی شدند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مشترکی با کمک سمن‌های مذکور در مناطق کم برخوردار گیلان در حال انجام است گفت: جمعیت هلال احمر با کمک سازمان‌های مردم ‌نهاد این استان، اقدامات مناسبی جهت توسعه آموزش‌ همگانی انجام داد که راه‌اندازی خانه هلال احمر یکی از این اقدامات بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به راه‌اندازی ۱۶۸ خانه هلال احمر در این استان ابراز داشت: ۳۶ تفاهم‌نامه نیز جهت اجرای برنامه‌های مختلف بین جمعیت هلال احمر گیلان با سازمان‌های مردم نهاد استان منعقد شده است.

وی راه‌اندازی مرکز توان‌بخشی در شهر رشت را از برنامه‌ها و اولویت‌های جمعیت هلال احمر گیلان در سال ۹۸ دانست و افزود: اکنون ساختمان مرکز مذکور تهیه شده است و البته ساخت ۲ انبار امدادی در ۲ شهرستان‌ شفت و فومن نیز یکی دیگر از برنامه‌های جمعیت هلال احمر در سال ۹۸ است.

ولی‌پور با بیان اینکه در سال گذشته، ۵۶ برنامه توانمندسازی با کمک داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان در مناطق کم‌برخوردار این استان اجرا شده است گفت: در سال گذشته، هزار و ۵۵۰ عملیات امداد و نجات توسط جمعیت هلال احمر انجام شده و هزار و ۵۰۰ نفر نجات‌یافته از حوادث داشتیم.

انتهای پیام/ن


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads