کد خبر: 186701 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 می 2019 - 11:15

فرماندار رشت در ملاقات مردمی بخش خمام:

تقلیل حریم کمربندی خمام باعث رونق اشتغال می شود/ اصلاح هندسی و جانمایی میادین باید پیگیری شود

 مومنی زاده در خصوص تقلیل حریم کمربندی خمام اظهار کرد: تقلیل حریم این کمربندی سبب کمک به اشتغال، رونق اقتصادی، توسعه شهرسازی و افزایش خدمات رفاهی به شهروندان خواهد شد. 

به گزارش خوبان خبر؛ جلسه ملاقات مردمی میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان رشت با مردم خمام با حضور مدیرکل راهداری، روز گذشته در محل بخشداری خمام برگزار شد.

در این جلسه مومنی زاده با اشاره به دستورالعمل ابلاغی استاندار گیلان مبنی بر لزوم دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم و پیگیری مطالبات ، اظهار کرد: بحث راه و راهداری به ویژه در شهرستان رشت از سه منظر حائز اهمیت است، اول ارائه خدمات رفاهی به مردم ، دوم کمک به رونق تولید، حمل ونقل آسان و رونق اقتصاد وسوم تسهیل دراستفاده از ظرفیت های گردشگری به نفع اقتصاد .

  وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن استان گیلان و شهرستان رشت، اظهار داشت: شهرستان ما، هر ساله در فصل بهار و تابستان میزبان مسافران بسیار زیادی از سراسر کشور می باشد و در سال های اخیر میزان سرمایه گذاری های اقتصادی در این خطه از کشور نیز افزایش یافته است که این مسئله ضرورت توجه به امر راه و راهداری و حمل و نقل را مضاعف میسازد و افتتاح خط راه آهن قزوین به رشت، نیز بر این اهمیت می افزاید.  

 مومنی زاده در خصوص تقلیل حریم کمربندی خمام اظهار کرد: تقلیل حریم این کمربندی سبب کمک به اشتغال، رونق اقتصادی، توسعه شهرسازی و افزایش خدمات رفاهی به شهروندان خواهد شد. 

 وی همچنین افزود: اصلاح هندسی و جانمایی میادین نیز باید پیگیری شود زیرا در تسهیل عبور و مرور وپیشگیری ازتصادفات وکاهش تلفات انسانی بسیار موثر است.

 مومنی زاده با اشاره به لزوم ساخت پل عابر پیاده درکنارگذرخمام، اظهار داشت: از مهم ترین خدماتی که دربخش حمل ونقل وترافیک باید به مردم ارائه شود، کاهش تلفات انسانی ناشی ازتصادفات است که نوعی تامین امنیت شهروندان محسوب میشود. 

 فرماندار شهرستان رشت در خصوص راه خمام به لشت نشا و خشکبیجار و همچنین راه خمام به چوکام و خواچکین تا پیربازار، گفت: این پروژه از پروژه‌های بسیار مهم است که مطالعات آن انجام گرفته و اعتبار سنجی گردیده و باید به سرعت اجرایی شده و برای تامین تتمه ی اعتبار آن نیز پیگیری های لازم انجام شود.

 وی در رابطه با راه دهنه سرشیجان و پل فشتکه اظهار داشت: ساخت پل فشتکه و روکش آسفالت راه دهنه سر شیجان باعث افزایش ظرفیت گردشگری، جذب مسافرین و سرمایه‌گذاران گردیده و رونق اقتصادی را در این منطقه تقویت خواهد کرد.

 

به گزارش خوبان خبر؛ فرماندار شهرستان رشت به همراه مدیرکل راهداری استان و مسولین محلی از  میدان بزرگ کمربندی شهر خمام و  پل روستای فشتکه دوم بازدید و دستورات لازم را صادر کردند.

 

انتهای پیام/۲۶۹۹۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads