کد خبر: 186661 - تاریخ: یکشنبه، 12 می 2019 - 21:39

سارا قمی :

به دنبال خانم گلی لیگ برتر بانوان هستم

کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به حضور پرشور هواداران ملوان در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، گفت: در نیمه دوم باوجود مصدومیت از ناحیه کتف به بازی ادامه داده و پیروزی در دربی شمال را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم.

به گزارش خوبان، سارا قمی با اشاره به پیروزی دو بر صفر مقابل سپیدار در دربی شمال، اظهار کرد: سپیدار قائم‌شهر نسبت به نیم‌فصل نخست متحول شده و بازی به‌مراتب بهتری از خود ارائه داده است، بازیکنان ملوان نیز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و هواداران از دیدن یک دربی مهیج، لذت بردند.

وی با بیان اینکه به دنبال خانم گلی مسابقات است، گفت: برخلاف سال‌های پیش که دنبال خانم گلی نبوده‌ام، در فصل جاری به دنبال خانم گلی مسابقات هستم، با دابل مقابل سپیدار، تعداد گل‌هایم به ۲۸ گل افزایش پیداکرده است، در حال حاضر زهرا قنبری از تیم صدرنشین شهرداری بم با ۳۶ گل، برترین گلزن لیگ است.

کاپیتان تیم فوتبال ملوان انزلی در پاسخ به سؤالی مبنی بر کمبود بازیکن در ملوان، گفت: حضور خانم ایران‌دوست در زمین باعث شده است فرصت‌های بهتری در زمین مسابقه نصیبم شود، ایشان در دو بازی اخیر، چهار پاس گل برایم ارسال کرده است و کمبود مهره در ملوان تا حدی جبران شده است.

قمی با اشاره به بازگشت خانم ایران‌دوست به زمین مسابقات، گفت: با ایشان مدت زیادی هم‌بازی بوده‌ام و پنج دوره خانم گل مسابقات شدم، درک متقابلی از یکدیگر در زمین مسابقه داریم و معمولاً پاس گل‌های زیادی برای یکدیگر در سال‌های نه‌چندان دور، ارسال کرده‌ایم.

وی با اشاره به مصدومیتش از ناحیه کتف، گفت: در نیمه نخست دچار مصدومیت شدم و بازی را باوجود مصدومیت ادامه دادم، از هوادارانمان که بیش از شش ساعت درراه بوده و مسیر انزلی تا قائم‌شهر را با اتوبوس سفر کردند، بسیار سپاسگزارم و این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم.

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads