کد خبر: 186626 - تاریخ: یکشنبه، 12 می 2019 - 09:29

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامیک

مسؤولین پاسخ نمایندگان را شفاف و قانع‌کننده بدهند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس از مسؤولین و دولتمردان خواست تا به وکلای ملت در خصوص تخصیص و توزیع اعتبارات به‌صورت شفاف و قانع‌کننده پاسخ دهند.

به گزارش خوبان،  محمدصادق حسنی  در دومین نشست شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن غدیر استانداری با تأکید بر تکمیل سدهای لاستیکی اظهار کرد: سد لاستیکی در رشت بنا بر قول فرماندار قرار بود تا ۲۲ بهمن سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار می‌گرفت اما در حال حاضر رهاشده است.

وی با اشاره به اجرا نشدن رینگ فاضلاب شهرستان رشت افزود: تصفیه‌خانه‌های رشت در حال اتمام هستند اما همچنان رینگ آب‌رسانی شهرستان ناقص مانده که بار چهارم است مورد تذکر من قرارگرفته و نیازمند توجه است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پاسخگویی شفاف مسؤولین دولت در خصوص تخصیص و توزیع اعتبارات تأکید کرد و گفت: ما نمایندگان مردم هستیم و پاسخ دولتمردان به نمایندگان مردم باید شفاف باشد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس را تأکید بر تلاش مسؤولین و دولتمردان تا جای امکان تصریح کرد: مسؤولین تا جایی که می‌توان کار کرد تلاش کنند و به نمایندگان پاسخ کامل و قانع‌کننده بدهند و این توضیحات می‌تواند در جلسات خصوصی هم انجام شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads