کد خبر: 186336 - تاریخ: یکشنبه، 5 می 2019 - 14:41

در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان :

هتریک سارا قمی مقابل آذرخش تهران

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی باوجود مشکلات عدیده مالی با شش گل، تیم آذرخش تهران را در ورزشگاه تختی انزلی شکست داد.

به گزارش خوبان خبر؛ دو تیم فوتبال بانوان ملوان و آذرخش تهران از ساعت ۱۰ در حضور بیش از سه هزار تن از هواداران ملوانی از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان مریم ایران‌دوست که هفته‌های مشقت باری را سپری می‌کنند و حتی برای تمرین مجبور به سفر به شهرهای هم‌جوار هستند، باانگیزه بالا به مصاف آذرخش رفتند، بانوان ملوانی گویا خیال تسلیم ندارند و عرصه هرچه بیشتر برایشان تنگ می‌شود، مصمم‌تر شده و باقدرت بیشتری ادامه می‌دهند.

لیگ برتر پس از وقفه‌ای ۵۶ روزه با برگزاری شش دیدار آغاز شد و قوهای سپید در نیمه نخست با گل‌های سارا قمی، پگاه نوری و سمیرا قاشیه مقابل میهمان خود به برتری دست‌یافتند، ملوانی‌ها نیمه دوم را نیز مقتدرانه آغاز کرده و توسط سارا قمی (دو بار) و فاطمه صادق‌زاده به گل دست‌یافتند، ، هتریک سارا قمی نقش پررنگی در پیروزی شش بر صفر ملوانان مقابل آذرخش، ایفا کرد.

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی، در پایان هفته چهاردهم با کسب ۲۳ امتیاز در مکان ششم جدول جای گرفت، شهرداری بم با کسب ۴۲ امتیاز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر بوده و شهرداری سیرجان با کسب ۳۵ امتیاز در تعقیب این تیم است.

 

انتهای پیام

 

 

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads