کد خبر: 186223 - تاریخ: جمعه، 3 می 2019 - 14:46

خطیب نماز جمعه خمام :

دستگاه قضایی برای پیشگیری از جرم احکامی برای متخلفین صادر کند تا دیگر لاابالی ها خیال نکنند که خمام حیات خلوت آن ها شده است

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره اینکه از دستگاه قضایی حوزه خمام هم انتظار داریم برای پیشگیری از جرم، با هنجارشکنان در این حوزه با تسامح و تساهل برخورد نکند ،افزود:  احکام بازدارنده ای را در مورد متخلفین صادر کند تا دیگر لاابالی ها خیال نکنند که خمام حیات خلوت آن ها شده است.

به گزارش خوبان خبر ، حجت الاسلام اسدالله زاده ، در خطبه‌های امروز(۱۳ اردیبهشت) خمام با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم خداوند متعال توفیق درک این ماه و شب های قدرش را به همه ما عنایت کند.

امام جمعه خمام ، ۱۲ اردیبهشت سالگرد شهادت شهید مطهری را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه شهید مطهری اندیشمندی مجاهد بود گفت: ایشان به‌حق، عالم ربانی و مرزبان دین بود.

وی  با اشاره به گرانی‌های اخیر گفت: وقتی تورم در کشور در برخی کالاهای اساسی به ۲۵۰ تا ۳۰۰ درصد رسیده است و ما هم تجربه کرده ایم که افزایش بنزین روی جو روانی افزایش قیمت ها اثر زیادی دارد این چه کار ناشیانه ای است که از برخی مسئولین سر می زند و زمینه را برای شایعه سازی فراهم می کنند.

اسذالله زاده یادآور شد: روز چهارشنبه گذشته معلمان و فرهنگیان کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند؛ ایشان در این دیدار مطالب بسیار کلیدی را واضح و شفاف بیان کردند. 

وی  به سند موسوسم به ۲۰۳۰ اشاره کرد و گفت: این سندی است که یونسکو وضعیت حوزه آموزش در ایران را از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۳۰ ترسیم می کند و می گوید که کشورها با چه ابزارهایی قرار است به کجا برسند. تا اینجای کار اشکالی ندارد ولی وقتی ابزارها و اهداف این سند دقیقا متناسب با نظام سلطه و لیبرالی و سکولاریستی غربی نوشته شده باشد.

امام جمعه خمام اقزود: آن وقت کشوری که خود انقلاب کرده و اسلام و فرهنگ مکتب اهل بیت را انتخاب نموده است، چگونه می تواند در زمین آن ها بازی کند.

حجت الاسلام اسدالله زاده در بخشی از سخنرانی خود با اشاره برخورد جدی و قانونی نیروی انتظامی هفته گذشته با صاحبان رستوران ها و کافه سنتی های متخلف مسیر رشت به خمام ، اظهار داشت: انتظار از نیروی انتظامی به عنوان بازوی مقتدر نظام میرود که از حیثیت شغلی و شرافت بازاریان و رستوران داران شریف در مقابل عده ای هنجارشکن دفاع کند.

وی ادامه داد: ازنیروهای انتظامی و  امنیتی خمام انتظار داریم از در آستانه ماه مبارک رمضان به وظایف نظارتی خودشان در برخورد با هنجارشکنان ادامه دهند.

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره اینکه از دستگاه قضایی حوزه خمام هم انتظار داریم برای پیشگیری از جرم، با هنجارشکنان در این حوزه با تسامح و تساهل برخورد نکند ،افزود:  احکام بازدارنده ای را در مورد متخلفین صادر کند تا دیگر لاابالی ها خیال نکنند که خمام حیات خلوت آن ها شده است.

 

انتهای پیام/۲۳۶۹

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads