کد خبر: 186133 - تاریخ: پنج‌شنبه، 2 می 2019 - 09:24

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس:

افزایش قیمت بنزین به صلاح مردم نیست

عضو هیئت‌رئیسه مجلس افزایش قیمت بنزین را به صلاح مردم ندانست و گفت: در این شرایط ملتهب اقتصادی جامعه صلاح نیست که دولت از سهمیه‌بندی و افزایش قیمت سوخت که در حمل‌ونقل و قیمت کالاهای دیگر تأثیرگذار است صحبت کند.

به گزارش خوبان، اسدالله عباسی ، با اشاره به بحث سوخت و افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم و در قانون بودجه هرسال به دولت اختیار می‌دهد با توجه به شرایط، درصدی از حامل‌های انرژی تغییر کند تا منابعی برای دولت باشد و هم برای جامعه مشکلی ایجاد نکند.

وی با اشاره به افزایش لجام‌گسیخته قیمت کالاها در بازار افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، افزایش قیمت بنزین فشار زیادی را برای اقشار مختلف و کم‌درآمد جامعه وارد می‌کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس افزایش قیمت بنزین را به صلاح مردم ندانست و تصریح کرد: در این شرایط ملتهب اقتصادی جامعه صلاح نیست که دولت از سهمیه‌بندی و افزایش قیمت سوخت که در حمل‌ونقل و قیمت کالاهای دیگر تأثیرگذار است صحبت کند.

وی با اشاره به اینکه دولت برای افزایش قیمت سوخت باید مصوبه مجلس را داشته باشد گفت: مجلس با افزایش یک‌دفعه قیمت بنزین مخالف بوده و حتماً نسبت به این اقدام دولت واکنش نشان می‌دهد و اجازه نمی‌دهد که این اتفاق بیفتد.

عباسی با بیان اینکه دولت می‌بایست در سال‌های ۹۵ و ۹۶ که نرخ تورم تک‌رقمی بود نسبت به افزایش قیمت بنزین اقدام می‌کرد افزود: متأسفانه الآن که شرایط اقتصادی بدی در جامعه حاکم است موقع مناسبی برای این افزایش نیست.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ر


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads