کد خبر: 186127 - تاریخ: پنج‌شنبه، 2 می 2019 - 09:16

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان:سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان:

برخورد پلیس با کودکان کار و خیابانی باید از جنس هدایت و حمایت باشد

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی «نحوه مواجهه پلیس با کودکان کار و خیابان» گفت: برخورد پلیس با کودکان کار و خیابان باید از جنس هدایت و حمایت باشد.

به گزارش خوبان، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی «نحوه مواجهه پلیس با کودکان کار و خیابان» بیان داشت: پدیده کودکان کار و خیابان از معضلات مبتلابه کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است و پلیس با درک اهمیت موضوع وارد عمل شده و در جهت ارتقاء سطح دانش و استاندارد سازی رفتار کارکنان گام‌های موثری بر می‌‌دارد.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان منظور از برگزاری این کارگاه را آموزش نحوه صحیح برخورد پلیس با کودکان کار و خیابان دانست و افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این کارگاه تغییر نگرش کارکنان در نحوه مواجهه با کودکان کار و خیابان است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برخورد پلیس با کودکان کار و خیابان باید از جنس هدایت این کودکان به سوی اصلاح و تربیت درست باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری این کارگاه و تسری آموزش‌های ارائه شده به کارکنان کلانتری‌ها، گامی مؤثر برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی برداریم.

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads