کد خبر: 186120 - تاریخ: چهارشنبه، 1 می 2019 - 23:41

در ماه مبارک رمضان انجام می شود؛

صدور مجوز فعالیت برای ۳۵ درصد مراکز خدماتی و اقامتی گیلان

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی گیلان به کاهش صدور مجوز فعالیت برای مراکز خدماتی، اقامتی و تفریحی در ایام ماه رمضان اشاره کرد و گفت: به ۳۵ درصد این مراکز مجوز داده می شود.

به گزارش خوبان،  سرهنگ رضا محمدزاده عصر چهارشنبه در نشست تعاملی و هم اندیشی با صنوف، نهادها و سازمان‌های مرتبط با موضوع ارائه خدمات به شهروندان و مسافران در ماه مبارک رمضان که در یکی از مراکز صنفی رشت برگزار شد، اظهار کرد: امسال شاهد کاهش تعداد صدور مجوز فعالیت به مراکز خدماتی، رفاهی و تفریحی نسبت به سال گذشته هستیم.

وی افزود: حدود ۳۵ درصد از ۴۵۰ مرکز خدماتی، اقامتی و تفریحی استان گیلان در ایام ماه مبارک رمضان امسال مجوز فعالیت دریافت می‌کنند.

سرهنگ محمدزاده با تأکید بر برخورد با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان بر اساس آئین کیفری قانون اساسی، گفت: در راستای حفظ شئونات و ارزش‌های ماه رمضان نیازمند همدلی و همکاری مردم و مسئولان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مراکز عرضه مواد غذایی در ماه رمضان باید از پلیس نظارت بر امکان مجوز دریافت کنند، بیان کرد: مردم در صورت مشاهده با هنجارشکنان و متخلفان می‌توانند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و یا شماره‌های ۲۱۸۲۱۷۷۳ و ۲۱۸۲۱۷۸۹ پلیس اماکن اطلاع دهند.

گفتنی است سال گذشته در ماه مبارک رمضان ۶۲۸ هزار و ۱۴۱ گردشگر و مسافر ضمن اسکان در مراکز خدماتی- تفریحی و اقامتی استان از خدمات این واحدهای صنفی بهره مند شدند.

انتهای پیام/۴۵۵۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads