کد خبر: 186114 - تاریخ: چهارشنبه، 1 می 2019 - 20:11

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان در رشت :

نظارت مردم با شفاف‌سازی رأی نمایندگان در مجلس افزایش می‌یابد

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان گفت: شفاف‌سازی رأی‌های نمایندگان مجلس در کمیسیون‌ها و جلسات علنی مجلس موجب افزایش نظارت مردم شده و در این راستا بسیاری از مشکلات کاهش می‌یابد.

به گزارش خوبان، علی‌اکبر رائفی‌پور صبح امروز در همایش “سهل‌انگاری یا نفوذ” در رشت اظهار داشت: برخی شبکه‌ها که تشکیل‌شده از جوامع و تعدادی آدم‌های مخفی توسط غرب هستند همواره وظیفه نفوذ در جامعه را داشته و حتی بعد از مدتی این شبکه‌ها خانوادگی می‌شوند.

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان با بیان اینکه آمریکایی‌ها با برنامه‌ریزی‌های مختلف و با انتشار برخی اسناد مربوط به قبل از انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که افراد را عاصی کنند گفت: رژیم غاصب صهیونیست هم شبکه‌های زیادی دارند که البته امروز بعضی از این شبکه‌ها به راحتی لو می‌روند.

رائفی‌پور با اشاره به اینکه قبل از انقلاب، کشور ایران محل درگیری ۲ قدرت روسیه و انگلیس بود اظهار داشت: بعد از شکل‌گیری انقلاب روسیه در آن کشور، انگلیسی‌ها در ایران قدرت بیشتری گرفتند و از حوزه‌هایی مانند بازار و افراد مؤثر در ساختار کشور هم اطلاعات داشتند.

 

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب، بعد از قدرت گرفتن آمریکا، انگلیسی‌ها و بلوک غرب در ایران، سرویس‌های شوروی کم‌رنگ شدند افزود: در آن دوران بعد از اینکه آمریکایی‌ها به شکل جدی به ایران ورود کردند انگلیسی‌ها نیز نگران منافع و وضعیت خود در ایران شدند.

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان با اشاره به اینکه سازمان اطلاعات موساد برای ساواک بسیار مهم و قابل استفاده قلمداد می‌شد خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب به دلایل مختلفی، ساختار ساواک در ایران جهت افزایش منافع خود، موساد را بیشتر قابل استفاده می‌دانست.

رائفی‌پور، شکل‌گیری برخی نخبه‌های فرقه‌ای و اندیشه‌های یهودی در دنیا را مورد اشاره قرار داد و گفت: یهودی‌ها همواره برای هر مکانی که پول، قدرت و منابع بیشتری داشته باشد، انگیزه ایجاد فساد دارند چون پول و منابع بیش از هر چیزی برای آنان اهمیت دارد و در همان محور نیز حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یهودی‌ها به چند مساله محوری و برای چندین شغل اهمیت خاصی قائل هستند خاطرنشان کرد: مساله طلاق، بانک‌داری و شغل‌هایی مانند روزنامه‌نگاری و رسانه‌ای و حتی پزشکی برای یهودی‌ها بسیار اهمیت دارد و در این محور برنامه دارند.

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان گفت: یکی از برنامه‌های یهودیان این بوده که تعدادی دختر را به نکاح افراد غیر یهودی در بیاورند و از این ازدواج فرزند یهودی داشته باشند تا بسیاری از نقشه‌های شوم خود را در دنیا اجرا کرده و این موضوع برای آنان یک روش برای ایجاد فساد است.

رائفی‌پور به نفوذ به مراکز کنترل و فرماندهی ارتش آمریکا توسط هوافضای سپاه پاسداران اشاره کرد و ابراز داشت: بخشی از مستندات این نفوذ هم پخش شده و در باب این موضوع، هوافضای سپاه بسیاری از مسائل و برنامه‌هایی که آمریکایی‌ها در حین اجرا بودند را مشاهده کردند.

وی افزود: فرقه بابیه یک فرقه انحرافی و بیرون از دین اسلام بود که در زمان قبل از انقلاب اسلامی در ایران تأسیس شده بود و در باب این موضوع، شخصی با ادعای بابیت حتی تا ادعای نبوت و ظهور انبیاء دیگر بعد از پبامبر اکرم(ص) پیش رفت و این حرکت انحرافی را با اهدافی آغاز کرده بود.

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان تصریح کرد: در راستای موضوع فرقه باب، قبل از اینکه آن فرد بر سر منبر برود و در آن دوران ادعای پیامبری کند، قبل از این ماجرا یک فرد یهودی بود، چندین سال هم بر سر منبر اشک ریخت چون در آن زمان منبر به عنوان رسانه تلقی می‌شد.

رائفی‌پور گفت: در تاریخ گذشته ایران، ۹۰ درصد کسانی که به سمت فرقه باب کشانده می‌شدند همین یهودیان بودند البته محمدرضاشاه و خواهرش در یک مدرسه بهائیت آموزش بهائیت دیده بودند و در دوران پادشاهی وی سفیر انگلیس در راستای اهداف خاص به مشخص‌شدن کابینه شاه ایران اشاره کرده بود.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام برنامه‌ها و جریاناتی را در دنیا اجرایی کرده و شدیداً در حال چاپ کتاب در راستای همین جریانات انحرافی خود هستند افزود: در یکی از این جریانات انحرافی و شوم خود، اقدام به تحریف جایگاه و قیام امام حسین(ع) کرده و اعلام کرده بودند که امام حسین(ع) قیام نکرده است.

مدیر مؤسسه مصاف ایرانیان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام در حال نوشتن کتاب داستان‌هایی برای کودکان هستند که محتوای آن‌ها جنسیتی است گفت: اگر بسیاری از ساختارها در نظام ایران به شکل مناسب درست شود دیگر هیچ جاسوسی در ایران، قادر به اجرا کردن برنامه جاسوسی خود نمی‌شود.

رائفی‌پور با اشاره به ضرورت شفاف‌سازی آرای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده معتقدم که آرای نمایندگان مجلس در کمیسیون‌ها و جلسات علنی مجلس باید شفاف‌ و منتشر شود تا مردم از موضوعات مطرح شده و رأی‌‌ها در مجلس بیشتر اطلاع داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران با عنوان یافت یوزپلنگ به دنبال یافتن شهرهای موشکی ما هستند ابراز داشت: بنابراین اگر مطالبه‌گری‌ها و شفاف‌سازی‌ها بیشتر شود نظارت مردم بر مسائل مختلف نیز افزایش یافته و موجب کاهش حجم مشکلات در کشور می‌شود.

انتهای پیام/ن

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads