کد خبر: 186103 - تاریخ: چهارشنبه، 1 می 2019 - 10:46

افزایش قیمت نان تکذیب شد

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: تا به امروز هیچ ابلاغیه ای مبنی بر افزایش قیمت نان به دست ما نرسیده است و انواع نان به قیمت های گذشته در اختیار مردم قرار می گیرد.

به گزارش خوبان، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران درباره طرح افزایش قیمت نان در فضای مجازی ضمن تکذیب این موضوع اظهار کرد: بر خلاف آنچه مطرح شده است تا به امروز هیچ ابلاغیه مبنی بر افزایش قیمت نان به دست ما نرسیده است و انواع نان به قیمت های گذشته در اختیار مردم قرار میگیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت آرد افزایشی نداشته است قیمت نان نیز افزایش نمی یابد اما با توجه به افزایش نرخ خرید تضمینی گندم در صورتی که افزایش قیمتی در نرخ آرد صورت گیرد متناسب با تصمیم دولت درباره نرخ این محصول تصمیم گیری میشود.

رئیس اتاق اصناف ایران در پاسخ به اینکه آیا قیمت نان در سال جاری افزایش قیمتی نخواهد داشت گفت: درخواست افزایش قیمت نان توسط اتحادیههای مربوطه به دولت ارسال شده است اما پاسخ و ابلاغیه برای افزایش قیمت نداریم.

وی تصریح کرد: با افزایش نظارت به دنبال آن هستیم تا از افزایش قیمت کالاهای اساسی و مصرفی مردم در ماه مبارک رمضان جلوگیری کنیم  اما وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت جهاد کشاورزی نیز در زمینه تامین کالاهای مصرفی مردم باید همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/۵۶


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads