کد خبر: 186100 - تاریخ: چهارشنبه، 1 می 2019 - 10:35

دستگیری سارقان مغازه و اماکن خصوصی بندر انزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۳ سارق با کشف ۱۴ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خوبان، سرهنگ مجید حسینی، فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در بندرانزلی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ نفر از اعضاء یک باند سرقت شدند، افزود: متهمان در بررسی فنی پلیس به ۳ فقره سرقت از مغازه و ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و در مجموع به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی ادامه داد: سارقان به سرقت اشیایی مانند دستگاه چمن زن، ابزار یراق، درب و پنچره آلومینیومی و آهنی در مجموع به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و فروش این اموال به ۲ مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه یکی از مالخر‌ها دستگیر و در مواجهه با شواهد و قرائن به بزه انتسابی اعتراف کرد، اظهار داشت: تلاش‌ها برای دستگیری مالخر دوم ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads