کد خبر: 186070 - تاریخ: چهارشنبه، 1 می 2019 - 09:36

در دیدار استاندار گیلان و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران مطرح شد:

توسعه شهرک‌های صنعتی و حمایت از سرمایه‌گذاران رونق تولید را به دنبال دارد

استاندار گیلان با اشاره به لزوم آینده‌نگری و اولویت‌بندی در جهت توسعه و تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی و حمایت از سرمایه‌گذاران رونق تولید را به دنبال دارد.

به گزارش خوبان، مصطفی سالاری صبح امروز در دیدار مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی از طریق تأمین زمین و تقویت زیرساخت‌ها محقق می‌شود، افزود: در شناسایی، جانمایی و خرید زمین‌های مستعد از طریق شرکت شهرک‌ها باید آینده‌نگری شود تا در ایجاد زیرساخت‌ها با مشکل مواجه نشویم.

وی بر ضرورت اولویت‌بندی در تأمین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی باتوجه به مضایق مالی تأکید و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم از طریق منابع استانی نیز اعتباراتی برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی درنظر گرفته شود.

نماینده عالی دولت در گیلان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان را موظف به گزارش کاملی از طرح‌های توسعه‌ای، شهرک‌های جدید و نیازمندی‌های زیرساختی از سوی دستگاه‌ها کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی برای همکاری و مشارکت با شهرک‌های صنعتی آمادگی لازم را دارند.

 

وی به اقدامات صورت‌گرفته درخصوص ایجاد شهرک صنعتی مرزی در آستارا نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مبادلات مرزی از طریق ایستگاه ریلی آستارا از رونق خوبی برخوردار است که ایجاد ارتباط میان این ایستگاه با شهرک‌صنعتی، مرز و منطقه ویژه اقتصادی می‌تواند آینده خوبی را در این حوزه ترسیم کند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این دیدار سیاست دولت تدبیر و امید را ایجاد تعادل در قیمت‌ها عنوان کرد و گفت: سیاست محوری وزارت صمت توسعه زیرساخت‌ها و تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و رونق تولید است.

تامین زیر ساخت های پنج ناحیه صنعتی در سفر اخیر رئیس‌جمهور به گیلان

محسن صالح‌نیا خواستار مشارکت بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی در جهت کاهش موانع پیش‌رو و تحقق اهداف شهرک‌های صنعتی شد و افزود: باتوجه به تأکید وزیر صمت مبنی بر عدم افزایش حق انتفاع در سال جدید، تقویت منابع ملی و استانی می‌تواند پشتیبان خوبی در مسیر اقدامات شهرک‌های صنعتی باشد.

وی به امضاء تفاهم ‌نامه همکاری فی‌مابین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و استانداری گیلان برای تامین زیر ساخت های پنج ناحیه صنعتی در سفر اخیر رئیس‌جمهور به گیلان اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همکاری همه‌جانبه در استان گیلان شاهد اجرایی شدن این تفاهم ‌نامه همکاری باشیم.

در این دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان نیز گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته و در دست اجرا این مجموعه در گیلان ارائه کردند

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads