کد خبر: 186055 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 آوریل 2019 - 20:11

باگلزنی زهرا معصومی ؛

پیروزی پرگل دختران فوتبالیست ایران برابر لبنان

– تیم فوتبال زیر ۱۹ سال دختران ایران در آخرین دیدار خود در چارچوب مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا برابر لبنان به برتری پرگل پنج بر یک دست یافت.

به گزارش خوبان خبر،  در ادامه رقابت‌های مرحله دوم فوتبال زیر ۱۹ سال آسیا، امروز بانوان کشورمان در آخرین مسابقه مقابل لبنان قرار گرفتند و با نتیجه ۵ بر یک پیروز شدند.

ملی‌پوشان ایران بعد از تساوی و شکست مقابل ویتنام و کره‌جنوبی امروز مقابل لبنان به میدان رفتند تا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله فینال تاحدودی مشخص شود.

در نیمه اول، در دقیقه یک لبنان موفق شد گل اول را به ثمر برساند اما دقیقه ۱۵ ویدا رعیت گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۲ نگین زندی گل دوم را برای ایران وارد دروازه لبنان کرد. نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

در نیمه دوم ویدا رعیت دقیقه ۴۷ گل سوم را از روی نقطه پنالتی برای ایران به ثمر رساند. نگین زندی نیز دقیقه ۵۳ چهارمین و زهرا معصومی فوتبالیست خمامی تیم ملی موفق شد در  دقیقه ۶۹ پنجمین گل را وارد دروازه حریف کند.

به گزارش خوبان خبر، تیم فوتبال دختران ایران به خاطر داشتن کارت زرد بیشتر نسبت به ویتنام از صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا بازماند.

 

انتهای پیام/۸۵۹۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads