کد خبر: 185849 - تاریخ: چهارشنبه، 24 آوریل 2019 - 23:50

فرماندار رشت:مهارت آموزی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت توجه به مهارت آموزی آینده سازان کشور گفت: مهارت آموزی کار مهمیست که بایستی به موازات آموزش دانش آموزان در مدارس مورد توجه قرار گیرد و در سرلوحه کار شورای آموزش و پرورش باشد.

به گزارش خوبان، میرشمس مومنی زاده عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت در فرمانداری اظهار داشت: دولت نیز تاکید زیادی بر موضوع مهارت آموزی دارد، این که تنها اکتفا به آموزش های تئوریک
آینده سازان کشور نشود بلکه آنها مهارت های لازم را بیاموزند تا بتوانند در عرصه کار و اشتغال موفق شوند.
وی با تاکید بر لزوم توجه به موضوع مهم ارتقاء کیفیت آموزش در مدارس سطح شهرستان رشت افزود: بایستی در این بخش باز شاهد تحولات و تغییرات باشیم که تحقق این مهم مستلزم کار و تلاش جمعی است.
مومنی زاده با بیان این که با تشریک مساعی، همگرایی و هم افزایی بایستی برای توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان رشت گام های موثرتری برداریم، خاطر نشان کرد: تجهیز فضاهای آموزشی و تعمیر این فضاها باید از اولویت ها و سرلوحه کار سال جاری باشد.
فرماندار شهرستان رشت با مهم دانستن جلب مشارکت مردم و استفاده از منابع و ظرفیت خیرین مدرسه ساز بیان داشت: با تلاش جمعی به این موضوع بیش از پیش پرداخته شود و از ظرفیت خیرین بهره برده شود.
وی درباره موضوع آسیب های اجتماعی با بیان این که متاسفانه جامعه ما با این نوع آسیب ها روبروست، تصریح کرد: اجرای موثر برنامه های فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از مقوله هایست که بایستی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم (۱۲ اردیبهشت ) خاطر نشان کرد: تجلیل از معلم و بزرگداشت مقام شامخ معلم از دستورات مهم جلسه امروز شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت است وهمه بایستی تلاش کنیم تا برنامه های بزرگداشت معلم امسال بهتر از سال های گذشته برگزار شود.
فرماندار شهرستان رشت با بیان این که هزینه در امر تعلیم و تربیت سرمایه گذاری است، اظهار داشت: توسعه امکان پذیر نیست مگر این که نیروهای توسعه یافته تربیت کنیم که توسعه آفرین باشند و این نیروها را آموزش و پرورش تولید می کند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads