کد خبر: 185815 - تاریخ: چهارشنبه، 24 آوریل 2019 - 10:09

معاون استاندار گیلان:

جوانان از عوامل موثر در توسعه یافتگی جامعه هستند

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: جوانان از مهمترین عوامل موثر در توسعه یافتگی جامعه محسوب می شوند و لازم است از ظرفیت آنان به درستی استفاده شود.

به گزارش خوبان،  ارسلان زارع عصر سه شنبه در سومین جشنواره نشاط و امید گیلان در رشت اظهار داشت: در این استان نیز جوانان در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی ، هنری ، سیاسی ، اجتماعی و به خصوص ورزشی موجب دستاوردهای مهم ملی و بین المللی بودند و توانسته اند موفقیت های ارزشمندی کسب کنند.
وی افزود: در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی، ورزشکاران کشور ما به خصوص جوانان گیلانی درخشیدند و توانستند مقام های شایسته ای نیز کسب کنند که مایه مباهات آحاد مردم ایران است.
وی ادامه داد: در این راستا ما برای حمایت از این جوانان و همچنین ورزشکاران از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد که یکی از فعالیت های استانداری گیلان نیز اجرای طرح یک هزار زمین ورزشی است و علاوه بر آن، از باشگاه ها و تیم های ورزشی که جوانان علاقمند زیادی نیز دارند، حمایت کرده و همچنین از آنان حمایت خواهیم کرد.
معاون استاندار گیلان بیان کرد: همچنین جوانان گیلانی در عرصه فعالیت های مدنی و سازمان های مردم نهاد از پیشتازان بین استان های کشور هستند و ما نیز کوشش می کنیم ضمن بسترسازی مناسب، بیش از پیش این جوانان را مورد حمایت قرار دهیم.
زارع به تاثیرات مثبت امید و نشاط در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواری از مهمترین موضوعاتی است که همواره مورد توجه جامعه شناسان ، روان شناسان و علمای سیاست است که دلیل اصلی این توجهات ، پیامدهای مثبت آن از لحاظ فردی و گروهی در جامعه است.
وی اظهار کرد: در جامعه ای که توسعه یافته است یا در مسیر توسعه یافتگی قرار گرفته، وجود امید بین آحاد مردم و اقشار مختلف آن به ویژه جوانان ، یک اصل مهم است چون وجود امید و نشاط در جامعه به ویژه بین جوانان از مهمترین عوامل موثر در توسعه یافتگی آن جامعه محسوب می شود.

 

انتهای پیام/۸۵۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads