کد خبر: 185648 - تاریخ: جمعه، 19 آوریل 2019 - 22:32

سپیدرود ۲ – پارس ۲؛ رستگاری دقایق پایانی سپیدرود

تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب تساوی دور از خانه مقابل پارس جنوبی جم، فاصله یک امتیازی خود با تیم نفت مسجدسلیمان را در پایان هفته بیست و ششم حفظ کرد.

به گزارش خوبان، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۰۰ روز جمعه سی‌ام فروردین‌ماه در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: کوپال ناظمی

کمک‌ها: تورج عیوض محمدی ، ایوب غلام‌زاده , مهدی شفیعی

داوران پشت دروازه: مهدی مرجان زاده و جواد رحیم زاده

ناظر داوری: ایرج نظری

ترکیب سپیدرود رشت:

ایمان صادقی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمدرضا مهدوی، محمد غلامی، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، ابراهیم لطفی و میلاد قربانزاده.

سرمربی: نادر دست‌نشان

ترکیب پارس جنوبی جم:

احمد گوهری، حامد نورمحمدی، حسین پورامینی، محمد نوری، مجید علیاری، نیما انتظاری، سید محمد ستاری، امیر شعبانی، روح‌الله سیف‌اللهی، شهرام گودرزی و سعید آهنی.

سرمربی: مهدی تارتار

سپیدرود در لیگ هجدهم وضعیتی به‌مراتب بغرنج‌تر از لیگ هجدهم داشته و تا پیش از آغاز بازی‌های هفته بیست و ششم با کسب ۱۸ امتیاز با اختلاف یک امتیاز نسبت به نفت مسجدسلیمان در رده پانزدهم جدول جای گرفته است، تساوی خانگی نفتی‌ها مقابل استقلال قعرنشین، این شانس را به سپیدرود می‌دهد در صورت پیروزی مقابل پارس جنوبی جم، برای همیشه از جمع فانوس به‌دست‌های لیگ برتر جدا شود.

سرخ‌های شهر باران بازی را هجومی آغاز کرده و در ۲۰ دقیقه ابتدایی می‌توانستند به گل دست پیدا کنند، ضربات سر مهرداد بایرامی در دقایق ۱۴ و ۲۰ با واکنش گلر پارس روبه‌رو شده و سپیدرود از رسیدن به گل بازماند.

پس از حملات برق‌آسای سپیدرود در ۲۰ دقیقه نخست مسابقه، بازی به تعادل کشیده شد و پارسی‌ها در دقیقه ۲۸ تا آستانه فروپاشی دروازه سپیدرود پیش رفتند، پاس محمد نوری به علیاری رسیده و ضربه کم‌رمق این بازیکن در توپی هوایی به صادقی رسید.

سپیدرود در دقیقه ۴۰ مهم‌ترین موقعیت مسابقه در نیمه نخست را از دست داد، سانتر ارسالی میلاد قربانزاده با شوت سرضرب مهرداد بایرامی با اختلافی اندک از دروازه پارسی‌ها به بیرون رفته و قفل دروازه دو تیم همچنان بسته ماند.

درحالی‌که بیش از سه هزار تن از هواداران دو تیم انتظار سوت پایان مسابقه را می‌کشیدند، سیف الهی در دقیقه دوم وقت‌های اضافه با شوتی سرضرب دروازه سپیدرودی‌ها را تهدید کرده و توپ بافاصله‌ای اندک به بیرون رفت تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

پارسی‌ها نیمه دوم را هجومی آغاز کرده و در دقیقه ۴۷ تا آستانه گشودن دروازه سپیدرود رشت پیش رفتند، ضربه استادانه محمد نوری با واکنش ایمان صادقی مواجه شده و تیم میزبان را صاحب یک ضربه کرنر کرد، ضربه کرنر پارسی‌ها در یک فعل‌وانفعال به شرام گودرزی رسیده و این بازیکن در دقیقه ۴۸ گل نخست مسابقه را برای تیم میزبان به ثمر رساند.

سپیدرودی‌ها برای جبران این گل تنها به ۹ دقیقه زمان نیاز داشتند، سانتر بی‌نقص کاپیتان مهدوی با ضربه سر استادانه مهرداد بایرامی به گل تساوی سپیدرود در دقیقه ۵۷ مسابقه تبدیل شد.

پارسی‌ها تنها سه دقیقه مجدداً از سپیدرود پیش افتادند، در دقیقه ۵۹ توپ ارسالی بازیکنان پارس جنوبی در دو قدمی دروازه سپیدرود به محمد نوری رسیده و ضربه‌فنی این بازیکن با سوپر واکنش ایمان صادقی مواجه شده و راهی کرنر شد.

کرنر در نیمه دوم به پاشنه آشیل سپیدرود تبدیل شد و این تیم برای دومین بار در نیمه دوم از روی نقطه کرنر، دروازه خود را بازشده دید، ضربه ارسالی حامد نورمحمدی را حسین پورامینی به گل تبدیل کرد تا پارسی‌ها در دقیقه ۶۰ با نتیجه دو بر یک از سپیدرود رشت جلو افتند.

سپیدرودی‌ها برای جبران نتیجه خود را به آب‌وآتش زده و به بازی انتحاری روی آوردند، در سوی مقابل پارسی‌ها چشم به ضد حملات دوخته و مهم‌ترین موقعیت این تیم در دقیقه ۸۲ توسط شهرام گودرزی هدر رفت، ضربه سهمگین این بازیکن از درون محوطه جریمه بافاصله‌ای اندک به بیرون رفت تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا نکند.

سیف‌الهی سه دقیقه بعد در دقیقه ۸۵ در موقعیتی ایده‌آل توپ را با ضربه‌ای ناامیدکننده به بالای دروازه زد تا سپیدرود همچنان شانس تساوی داشته باشد.

درحالی‌که هواداران حاضر در ورزشگاه منتظر شنیدن سوت پایان مسابقه بودند، مهدی محمدیاری که به‌عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، با شوتی سهمگین از فاصله حدوداً ۲۵ متری گل تساوی مسابقه را به ثمر رساند تا سپیدرود برای دومین بار متوالی شکست را با تساوی عوض کند.

چهار دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم نیز برای دو تیم چاره‌ساز نشده و سپیدرود و پارس جنوبی جم با تساوی دو بر دو به کار خود پایان دادند.

انتهای پیام/۹۹

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads