کد خبر: 185588 - تاریخ: چهارشنبه، 17 آوریل 2019 - 14:43

موسسه غیرمجاز در امور دندانپزشکی در کوچصفهان پلمپ شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت: یک موسسه غیر مجاز به دلیل دخالت در امور دندانپزشکی توسط افراد غیر پزشک و فاقد صلاحیت توسط تیم بازرسان نظارت بر درمان این دانشگاه پلمپ شد.

به گزارش خوبان، اسماعیل نورصالحی گفت: در گزارش های مردمی مشخص شد که فردی غیر پزشک در حیطه دندانپزشکی در کوچصفهان از توابع شهرستان رشت بدون داشتن مجوز های لازم و نیز دخالت در امور درمانی، فعال است.
وی اظهار داشت: بر این اساس با هماهنگی های انجام شده با رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی استان گیلان، حکم قضایی برای فرد یادشده صادر و محل کار او توسط تیم بازرسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نمایندگان کلانتری کوچصفهان بازدید و به دلیل ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز و تهدید علیه سلامت عمومی پلمپ شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطر نشان کرد: تمامی لوازم و تجهیزات دندانپزشکی موجود در این موسسه غیرمجاز توقیف و پرونده فرد یاد شده برای برخورد قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده فعالیت این گونه از افراد سودجو در حیطه های درمانی که موجب به خطر افتادن سلامت جامعه می شود، موضوع را از طریق سامانه تلفن رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ و یا مراجعه حضوری به مدیریت نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان اطلاع دهند.
۷۲۸۶/۲۰۰۷


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads