کد خبر: 185581 - تاریخ: چهارشنبه، 17 آوریل 2019 - 10:03

مدیرعامل جمعیت هلال احمرگیلان خبر داد:

کمک دو میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریالی گیلانی ها به سیل زدگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمرگیلان گفت: مردم استان دو میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال از کمک های نقدی را به سیل زدگان اهدا کردند.

به گزارش خوبان،، مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمرگیلان گفت : کمک های مردمی گیلان از طرق مختلف به حساب های سراسری هلال احمر واریز شده که مبلغ دو میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال شامل کمک های جمع آوری شده از صندوق ها و فیش های واریزی مردمی که به جمعیت هلال احمر ارائه شده ، است.
وی از مردم نوع دوست استان گیلان که باردیگر با اعتمادی بالا و بی نظیر ، هلال احمر را پشتوانه و امانتداری لایق دانسته و کمک های نقدی خود را از طریق واریز به حساب های جمعیت هلال احمر و کمک های غیرنقدی خود را از طریق شعب و پایگاه های هلال احمر اهدا کردند، قدردانی کرد.
ولی پور اظهار داشت: کمک های غیر نقدی مورد نیاز مردم سیل زده شامل اقلام بهداشتی ازجمله مایع دستشویی ، صابون، مایع ظرفشویی، ست بهداشتی و لباس، مواد غذایی شامل آب معدنی، برنج، روغن، حبوبات، قند و شکر، رب و چای، خرما و کنسرو و کمپوت، اقلام زیستی شامل انواع وسایل گرمایشی، پتو، فرش و زیر انداز است. 

به گزارش خوبان، بارش شدید باران که از ۲۶ اسفند ماه سال ۹۷ در مازندران شروع شد و تا دوم فروردین ماه امسال ادامه داشت، سبب طغیان رودخانه ها در مناطق مرکزی و شرقی این استان شد و به ۹نقطه شهری و بیش از ۱۷۰ روستا در بخش های مختلف خسارت زد.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads