کد خبر: 185519 - تاریخ: دوشنبه، 15 آوریل 2019 - 10:26

فرماندار رشت: ماموریت مهم سال ۹۸ انتخابات است

– فرماندار شهرستان رشت گفت: سال ۹۸ سالیست که ماموریت بسیار مهم و سنگین انتخابات را در کنار همه ماموریت ها برای خدمت رسانی به مردم، داریم.

به گزارش خوبان، میرشمس مومنی زاده شامگاه یکشنبه در جلسه تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه خدمات سفر شهرستان رشت ، با بیان این که نیروی انتظامی مانند همیشه در جریان برگزاری انتخابات ، نقش پررنگ و بسیار تاثیرگذار دارد، افزود: با همراهی، همکاری و پشتیبانی یکدیگر مانند همیشه ماموریت بسیار سنگین برگزاری انتخابات را به انجام می رسانیم.
وی در ادامه سخنانش دستیابی به پیشرفت و توسعه را از آرمان های بشری دانست و اظهار داشت: تحقق این مهم میسر نیست مگر در پرتو نظم و امنیت، در بستر امنیت است که انسانها، کشورها، ملت ها و جوامع می توانند به توسعه و پیشرفت دست یابند.
فرماندار شهرستان رشت با بیان این که واحدهای مختلف نیروی انتظامی یکی از نهادهای ارزشمندیست که در تامین نظم و امنیت نقش تاثیرگذاری دارند، خاطر نشان کرد: همه ما نظم، امنیت و آرامش مان را مدیون فرد فرد این گروه ها هستیم.
وی در ادامه سخنانش بیان داشت: نیروی انتظامی از نهادهایست که بیشترین ارتباط را با تشکیلات وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و بخشداری های تابعه دارد؛ در حوزه های سیاسی، امنیتی، فرهنگی و عمرانی و همه خدماتی که به مردم ارائه می شود، نقش نیروی انتظامی به عنوان بسترساز ارائه خدمات عمومی مهم و تعیین کننده است.
مومنی زاه با اشاره به ماموریت های نیروی انتظامی در تسهیلات خدمات در نوروز به همشهریان و گردشگران و تلاش های این مجموعه در نوروز ۹۸ تصریح کرد: در بازدیدهای میدانی در شهرستان رشت در ایام نوروز شاهد تلاش های نیروی انتظامی، پلیس راه، پلیس راهور و سایر گروه ها در این حوزه بوده ام که جای قدردانی دارد.
وی بیان داشت: با تعامل و همکاری یکدیگر بایستی در حوزه راه های حمل و نقل درون شهری، برون شهری، در ایجاد زیرساخت توسعه، اصلاح زیرساخت، حذف نقاط حادثه خیز ، هوشمندسازی توسعه مهندسی ترافیک، توسعه طرح استفاده از کلاه ایمنی از طرح های موفق نیروی انتظامی، گام های بلندتری برداریم.

انتهای پیام/۵۶۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads