کد خبر: 185508 - تاریخ: یکشنبه، 14 آوریل 2019 - 18:40

نماینده ولی فقیه گیلان در زیباکنار لشت نشاء:

وجود مردانی با اراده، از ویژگی نیروهای مسلح ایران است/ دشمنان انقلاب اسلامی سبب رشد و تعالی ملت ایران شدند

نماینده ولی فقیه در گیلان اطاعت از رهبری واحد را سبب سامان بخشی جامعه عنوان کرد و گفت: ولایت پذیری و تسلیم در برابر رهبری الهی ولی فقیه از ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خوبان خبر؛  رسول فلاحتی  روز گذشته در جمع استادان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زیباکنار لشت نشا  اظهار کرد: سپاه محبوب همه ملت های مستضعف جهان و منفور قدرت های سلطه گر است.
وی ادامه داد: تاکنون آمریکا هر طرح و برنامه ای که برای ایران داشته نه تنها به جایی نرسیده بلکه سبب ارتقای توان نظام اسلامی شده است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه حرکت زشت رئیس جمهور آمریکا موجب شد جایگاه معنوی سپاه در دل ملت های مستضعف بیشتر شود، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی سبب رشد و تعالی ملت ایران به ویژه سپاه شدند.
آیت الله فلاحتی در ادامه به الزام های یک افسر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: وجود مردانی با اراده و نقش آفرین از ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است زیرا مردان با اراده می توانند دیگران را به تعالی برسند.
وی، دانش افزایی را دومین الزام افسر در تراز انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: هر فردی که در بخش خود مکلف به کسب دانش است باید آن را فرا گیرد ضمن اینکه رشد و شکوفایی همه جانبه باید در دوران نوجوانی و آغاز جوانی سرشار شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مسلح شدن به دانش های روز سومین ویژگی افسر در تراز انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: تهذیب نفس از جمله اموری است که همه به آن نیاز داریم و این امر در فعالیتی که در دریا و خشکی انجام می دهیم تاثیرگذار است.
آیت الله فلاحتی بر پرهیز از گناه تاکید کرد و یادآور شد: گناه خانه انسان را می سوزاند زیرا اگر فرد به هر مقصدی در دنیا برسد و از گناه دست بر ندارد خانه درون و بیرونش مشتعل از آتش الهی می شود.
وی با بیان اینکه خداوند به به خاطر وجود سه مجموعه از آفریده های خود عذاب جمعی را نازل نمی کند، اظهار کرد: خداوند به خاطر چرندگان، کودکان شیرخوار و پیرمردانی که پیشانی به آستان الهی می سایند، عذاب جمعی نازل نمی کند.
امام جمعه رشت به سالروز رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و افزود: ولایت پذیری و تبعیت از مقام معظم رهبری از ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه اطاعت از رهبری واحد می تواند جامعه را سامان ببخشد، بیان کرد: اطاعت پذیری و تسلیم در برابر رهبری الهی ولی فقیه در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی احیا شده است.

 


انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads