کد خبر: 185459 - تاریخ: شنبه، 13 آوریل 2019 - 13:58

در جمع راهپیمایان خمامی مطرح شد:

امام جمعه خمام : اقدام رژیم امریکا علیه سپاه پاسداران خبیثانه است /فرمانده سپاه مقداد رشت:خدمات سپاه در حوزه‌های مختلف، به ویژه محرومیت‌زدایی بر کسی پوشیده نیست

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده روز گذشته در جمع راهپیمایان خمامی اقدام رژیم امریکا علیه سپاه پاسداران را خبیثانه توصیف کرده و عنوان کرد : این‌اقدام ادامه همان خباثت‌های گذشته‌ای است که علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران انجام شده، با این‌تفاوت که در محاسبات خود غیرت نظام اسلامی و مردم غیور کشورمان نسبت به سپاه پاسداران را محاسبه نکرده بودند.

به گزارش خوبان خبر؛ حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده روز گذشته در جمع راهپیمایان خمامی اقدام رژیم امریکا علیه سپاه پاسداران را خبیثانه توصیف کرده و عنوان کرد : این‌اقدام ادامه همان خباثت‌های گذشته‌ای است که علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران انجام شده، با این‌تفاوت که در محاسبات خود غیرت نظام اسلامی و مردم غیور کشورمان نسبت به سپاه پاسداران را محاسبه نکرده بودند.
امام جمعه خمام با تاکید بر اینکه مردم غیرتمند کشورمان صدای جانشین فرمانده کل سپاه را که در سیل اخیر گفته بود «اگر لازم باشد پاسداران حاضرند جلوی سیل بخوابند، تا آسیبی به شما نرسد» را در خاطر دارند، آن‌وقت آنها می‌خواهند بین سپاه و مردم جدایی افکنند، تصریح کرد : به قول رهبر معظم انقلاب اسلامی «این گربه رقصانی جدید شما نه تنها عزم مردم را در مقابله با شما کم نکرد، که عزمشان را جزم‌تر کرد تا با مشت‌های گره کرده، محکم‌تر از گذشته فریاد مرگ بر امریکا را برآورند».
وی با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ است و هرکس با هر سلیقه و تفکر سیاسی می‌تواند پاسدار این‌نظام و ارزش‌ها باشد، ادامه داد : از طرف خودم و به نمایندگی از مردم خمام از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شهرستان رشت به جهت حرکت زیبایی که در حمایت از سپاه پاسداران نمودند، تشکر می‌کنم.به گفته‌ی وی، حضور مردم و مسوولین در نماز جمعه به‌منظور حمایت از سپاه پاسداران و راهپیمایی بعد از نماز یک پیام واضح و روشن برای رژیم تروریستی آمریکا دارد، که اگر از سپاه پاسداران و مردمی که از فرزندانشان در سپاه حمایت کرده‌اند عصبانی هستید، با این عصبانیت بمیرید، که خداوند عالم است به آن ترس و وحشتی که در دل‌های شما وجود دارد.
اسدالله‌زاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز جوان، اذعان داشت : همه بارها گفته‌اند که کلید حل مشکلات و معضلات کشور، جوان‌گرایی و اعتماد کردن به جوانان در پست‌های مختلف فنی و مدیریتی است، اما عملاً اتفاق زیادی در این زمینه انجام نشده و پیشنهاد بنده به مدیران بخش خمام این است که از خودمان شروع نموده و با تعریف عملی جایگاه مشاور جوان به صورت افتخاری، سد را برای استفاده از جوانان در عرصه‌ی مدیریتی بشکنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت نیز، گفت : سپاه از هر تهدیدی برای قوی‌تر شدن استفاده نموده و از جنگ تحمیلی سکویی برای دست‌یابی به مولفه‌های جدید قدرت ساخته است.سرهنگ حسن امینی با تاکید بر اینکه خدمات سپاه در حوزه‌های مختلف، به ویژه محرومیت‌زدایی بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد : انقلاب اسلامی در آینده کمر قدرت‌های بزرگ را خواهد شکست و به پیروزی خواهد رسید.
به گفته‌ی وی، اتفاقاتی که در یمن، سوریه و عراق افتاد، توطئه جدیدی از دشمن بود که سپاه توانست بین ابزار و اهداف آنها فاصله ایجاد کند. همچنین توطئه ایجاد تکفیری‌ها در سوریه فرصتی برای ما به وجود آورد تا فاصله جغرافیایی خود را با جبهه مقاومت کاهش داده و شکل جدیدی به هندسه قدرت ببخشیم.
امینی با بیان اینکه در کشورهایی مانند یمن، عراق، فلسطین و سوریه ساختارهایی شکل گرفته که مردم در حال مقاومت برای دست‌یابی به حق خود هستند، یادآور شد : امروز همه شهرهای اسرائیل در تیررس آتش و موشک‌های مقاومت است و سپاه به آنها هشدار می‌دهد که اگر شعله جنگ جدیدی برافروخته شود، موجب نابودی اسرائیل خواهد شد.
وی با تاکید بر آنکه اگر جنگی آغاز شود آمریکا فرصت حمایت از اسرائیل را نداشته و صهیونیست‌ها حتی قبرستان برای دفن سربازان خود نخواهند داشت، عنوان کرد : امروز رژیم تروریستی آمریکا حتی نمی‌تواند بودجه ساخت یک دیوار را در مرز مکزیک تامین کند و بسیاری از مردم این کشور در فقر هستند.
به گفته‌ی فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت، آمریکایی‌ها علت زوال خود را نداشتن رهبر معنوی اعلام می‌کنند و ما در نقطه مقابل دقیقاً از وجود رهبری حکیم، شجاع و هوشمند بهره‌مند بوده‌ایم.
امینی، در پایان خاطرنشان کرد : آمریکا به طرز خجالت‌آوری سوریه را ترک کرد، تا تمام نگاه‌ها دوباره به سمت سپاه پاسداران، این ذخیره‌ی استراتژیک اسلام بچرخد.

به گزارش خوبان خبر؛ نمازگزاران بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء ،  پس از اقامه نماز جمعه ۲۳ فروردین با برگزاری راهپیمایی، ضمن محکومیت اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، همدلی و انسجام خود را با سپاه پاسداران نشان دادند.

 

منبع:خمام نیوز 

انتهای پیام/۸۹۸۹

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads