کد خبر: 185454 - تاریخ: شنبه، 13 آوریل 2019 - 17:12

با نظر مالک تراکتورسازی تبریز ؛

اخراج دروازه‌بان خمامی تراکتورسازی پس از شکست مقابل سپیدرود

تراکتورسازی در هفته ای که با یک برد می توانست تا قبل از بازی فردای پرسپولیس برابر سایپا به صدر جدول رده بندی برسد در رشت مغلوب سپیدرود قعرجدولی شد. اما این شکست همانطور که در طول مسابقه انتظارش می رفت با واکنش هایی از سوی هواداران و مالک این باشگاه همراه بود.

به گزارش خوبان خبر؛ تراکتورسازی در هفته ای که با یک برد می توانست تا قبل از بازی فردای پرسپولیس برابر سایپا به صدر جدول رده بندی برسد در رشت مغلوب سپیدرود قعرجدولی شد. اما این شکست همانطور که در طول مسابقه انتظارش می رفت با واکنش هایی از سوی هواداران و مالک این باشگاه همراه بود.

یکی از کسانی عملکردش در این بازی مورد انتقاد هواداران تراکتورسازی و سپس محمدرضا زنوزی مالک باشگاه قرار گرفت محسن فروزان دروازه بان این تیم بود. او روز خوبی در این مسابقه سپری نکرد و گل اول سپیدرود روی اشتباه او به دست آمد. او در دفع توپ اشتباه کرد و توپ به بایرامی رسید. او اما روی گل سوم هم می توانست عملکرد بهتری داشته باشد اما توپی که به دستش برخورد کرده بود را بازهم بایرامی تبدیل به گل کرد تا تراکتورسازی با سه گل مغلوب سپیدرود شود.

محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازی که از نحوه نمایش دروازه بان تیمش کاملا ناراضی است، در این زمینه به خبرنگار می گوید:« فروزان تا کمیته انضباطی باشگاه بررسی و تحقیق خودش را در مورد بازی انجام شده پایان بدهد از حضور در تمرینات محروم است. ایشان حتما باید پاسخگوی عملکردش در این مسابقه باشد.»

محسن فروزان در این بازی روی دو گل به دلیل اشتباهی که انجام داد نقش داشت و بعد از این بازی خبری مبنی بر کنار گذاشته شدن او از تراکتورسازی از سوی محمدرضا زنوزی مالک باشگاه مطرح شد.

اظهار نظرهای زنوزی در این رابطه در متشنج شدن جو تاثیر زیادی داشت  و فضا را کاملا علیه دروازه‌بان تراکتورسازی کرد.

در همین راستا وقتی محسن فروزان همراه تراکتورسازی در حال ورود به سالن فرودگاه رشت برای بازگشت به تبریز بود چند هوادار سمت او آمدند و به این بازیکن اعتراض  و او را متهم به تبانی کردند!

این مسئله باعث درگیری طرفین شد و در نهایت این افراد که خودشان را هوادار تراکتورسازی می‌دانستد به این بازیکن فحاشی کرده و حسن آذرنیا و مدیر روابط عمومی تراکتورسازی که در آنجا حضور داشتند طرفین را از هم جدا کردند.

محسن فروزان طبق اعلام قبلی مسئولان باشگاه امروز در ریکاوری حاضر نشد و وضعیت او در این تیم همچنان نا مشخص است. 

روز گذشته اعلام شده بود که امروز جلسه‌ای برای بررسی اتفاقات بازی با سپیدرود برگزار می‌شود اما طبق بررسی‌های به عمل آمده فعلا زمان رسیدگی به این مسائل مشخص نشده است.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در اقدامی عجیب بعد از باخت روز گذشته این تیم مقابل سپیدرود و در پی نمایش ضعیف این بازیکن تصمیم گرفتند که او در تمرینات حاضر نشود. آنها معتقدند که احتمال دارد فروزان از قصد کم کاری کرده باشد. این درحالیست که اگر فروزان در این بازی و مسابقه آینده تیمش دروازه خود را بسته نگه می داشت رکورد کلین شیت سید حسین حسینی دروازه بان استقلال را می شکست.

منبع: ورزش ۳ و فارس 

انتهای پیام/۹۸۸

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads