کد خبر: 18543 - تاریخ: یکشنبه، 10 فوریه 2013 - 21:03

راهپیمایی 22 بهمن ماه در خمام + متن قطعنامه

خوبان خبر: راهپمایی 22 بهمن ماه، همزمان با سراسر کشور صبح امروز در خمام برگزار گردید.

به گزارش خوبان: راهپمایی 22 بهمن ماه، همزمان با سراسر کشور صبح امروز در خمام برگزار گردید.

در این راهپیمایی که راس ساعت 10 صبح آغاز شد، راهپیمایان مسیر سپاه ناحیه مقداد تا مسجد جامع خمام را طی نمودند.

در طول مسیر راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل حمایت خود از نظام اسلامی را بار دیگر ابراز نمودند.

در ادامه ، حجت الاسلام و المسلمین حسینی، مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در صحن مسجد جامع به ایراد سخنرانی پرداخت.

0

در بخشی از مراسم، گروه ذوالفقار سپاه ناحیه مقداد به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

 

0

در پایان راهپیمایی نیز راهپیمایان با امضای قطع نامه 10 بندی، بار دیگر با آرمان های نظام تجدید میثاق نمودند.

بندهای قطع نامه به شرح ذیل می باشد:

1- ملت شهید پرور ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و تجدید عهد خود با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری ، رمز تداوم حرکت سرافرازانه انقلاب اسلامی و راه عبور پیروزمندانه از چالش ها و مشکلات فراروی کشور را تمسک به ولایت مطلقه فقیه و اطاعت از رهنمودهای خردمندانه و حکیمانه ی رهبر فرزانه انقلاب دانسته و هرگونه تلاش و اقدامی که بخواهد اصل فصل الخطاب بودن منویات رهبری در جامعه و نظام اسلامی را خدشه دار سازد شدیداً محکوم می نماید.

2- ملت مسلمان و انقلابی ایران با تاسی به منویات رهبر فرزانه ی انقلاب اسلامی، حفظ وحدت را تکلیف شرعی همه ی مسئولین کشور دانسته و هرگونه تلاش از سوی هر شخص و جریانی برای مخدوش کردن اتحاد و انسجام ملی و برهم زدن آرامش عمومی کشور را بازی در زمین و پازل دشمن تلقی نموده و آن را حرکتی خلاف وصایای بنیانگذار جمهوری اسلامی و اقدامی در مسیر خدمت به بیگانگان و خیانت به کشور و انقلاب و نظام می داند.

3– ملت ولایتمدار و بیدار انقلاب اسلامی، اعمال تحریم های زنجیره ای یکجانبه و ظالمانه نظام سلطه و اردوگاه لیبرال سرمایه داری غرب به سرکردگی آمریکا را محکوم نموده و از مسئولین و کارگزاران نظام می خواهد که با اتخاذ رویکرد اقتصاد مقاومتی و راهبرد جهادی در صحنه ی تولید ملی سناریوی شیطانی دشمن را خنثی و آن را به عرصه ای برای شکست و رسوایی نظام سلطه تبدیل سازند.

4- ملت صبور و مقاوم ایران، با تاکید بر حق مسلم خود در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای و هشدار به دشمنان نظام، به اعضای گروه 5+1 تاکید می کند که تنها راه پیشرفت مذاکرات آینده پذیرش حقوق ایران اسلامی و پرهیز از دخالت رویکردهای ظالمانه و اهداف مغرضانه سیاسی و غیرفنی در پرونده هسته ای ایران می باشد.

5– ملت بصیر و دشمن شناس ایران با محکوم کردن دخالت بیگانگان در امور کشورهای رهایی یافته از یوغ دیکتاتورهای مورد حمایت قدرت های سلطه گر، بر ضرورت هوشیاری در مقابل نقشه ی دشمنان برای ایجاد انحراف در مسیر بیداری اسلامی تاکید می نماید.

6- ملت آزاده و ظلم ستیز ایران با دفاع همه جانبه از جبهه ی مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی، حمایت آمریکا و حامیان عربی و غربی از جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و نیز اقدامات گروه های تروریستی علیه دولت و ملت سوریه و فتنه افروزی بعثی ها و تروریست ها در عراق را محکوم نموده و بر ضرورت اقدام عاجل و قاطع سازمان ها و نهادهای بین المللی در قبال دولت های حامی تروریسم و عاملان به خاک و خون کشیدن انسان های بی دفاع تاکید می نماید.

7- ملت فهیم و مسلمان ایران کشتار وحشیانه ی مردم بی دفاع بحرین توسط رژیم سرسپرده ی آل خلیفه که با همراهی آل سعود و در سایه سکوت مرگ بار سازمان های بین المللی و نهادهای مدعی دموکراسی و حقوق بشر صورت می پذیرد را محکوم نموده و حمایت خود را از مقاومت و ظلم ستیزی مردم مسلمان و مظلوم بحرین اعلام می دارد.

8- ملت بصیر و متحد ایران، طرح مجدد مذاکره با ایران را در شرایط فشار و تهدید برگ برنده ی مورد نیاز آمریکا و حرکتی حیله گرانه برای کشاندن نظام انقلابی و مردمی جمهوری اسلامی به پای میز مذاکره می داند و هر گونه اقدام قبل از اثبات حسن نیت و اقدامات عملی آمریکا را خلاف خواست عمومی ، منافع ملی و پیشرفت کشور و گامی در جهت گشودن باب سلطه ی مجدد آمریکا و خیانت به آرمان های امام و رهبری و شهدا دانسته و آن را شدیداً محکوم می نماید.

9- ملت مسلمان و قدرشناس ایران تلاش های قوای سه گانه در توجه به مشکلات اقتصادی و پرداختن به دغدغه های فرهنگی و حرکت به سمت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی را ناکافی دانسته و از مسئولین می خواهد با اخلال گران و برهم زنندگان آرامش اقتصادی کشور قاطعانه تر از گذشته برخورد نموده و با مهار گرانی، رفع بیکاری و مشکلات فراروی معیشت مردم و همت و تدبیر برای آسایش و زندگی توام با عزت اقشار مختلف به ویژه قشر محروم و مستضعف، دشمنان انقلاب و نظام را در راهبرد ایجاد فاصله بین ملت با نظام و انقلاب مایوس و ناامید سازند.

10- ملت مومن و بیدار ایران با آگاهی از اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در سال 1392 ، ضمن تقبیح زمزمه های انتخابات آزاد بر لزوم هوشیاری ملی در برابر نقشه های پیچیده و فریبنده دشمن تاکید نموده و از نامزدهای تصدی ریاست جمهوری می خواهد در رقابت های انتخاباتی، ضمن رعایت موازین شرعی، اخلاقی، بسترهای انتخاباتی پرشور و حداکثری را فراهم ساخته و از هر گونه اقدامی که موجب سوء استفاده ضد انقلاب و خرسندی بیگانگان می شود، به شدت پرهیز نمایند.

 

انتهای پیام/90


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads