کد خبر: 185396 - تاریخ: جمعه، 12 آوریل 2019 - 14:28

سرپرست بخشداری خمام در جمع دهیاران تاکید کرد:

لزوم مشارکت همگانی برای تأمین نیازها و رفع مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده

سرپرست بخشداری خمام با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی برای تأمین نیازها و رفع مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده خاطرنشان کرد: همبستگی و همراهی مردم در این مواقع از اهمیت بسیار زیادی است و شاهد کمک‌های مردمی در این زمینه هستیم.

به گزارش خوبان خبر؛ رضا مهدوی روز گذشته در نشست با دهیاران و اعضای شورا روستاهای بخش خمام ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: از ابتدای امسال شاهد وقوع سیل و بروز مشکلاتی برای مردم در نقاط مختلف کشور بودیم که خسارت‌های زیادی را بر جای گذاشته است ؛ به طوریکه هنوز برخی از راه‌های ارتباطی در برخی شهرستان‌ها قطع است و جمع زیادی از هم وطنان ما همچنان از امکانات اولیه شامل آب، برق و گاز محروم هستند.

سرپرست بخشداری خمام  گفت: در روزهای گذشته وقوع سیل در برخی از مناطق کشور سبب ایجاد آسیب‌ها و خسارت‌های فراوانی شده است باید از این فرصت برای تغییر افکار عمومی در راستای ساخت و سازهای ایمن و دوری از هر ساخت و سازی در حریم رودخانه‌ها استفاده کرد.

سرپرست بخشداری خمام با تاکید بر لزوم مشارکت همگانی برای تأمین نیازها و رفع مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده خاطرنشان کرد: همبستگی و همراهی مردم در این مواقع از اهمیت بسیار زیادی است و شاهد کمک‌های مردمی در این زمینه هستیم.

وی تصریح کرد: مردم این بخش همیشه در امور خیر پیش‌قدم بوده‌اند و از ابتدای بروز سیل در چند استان کشور آمادگی خود را برای هرگونه کمک در این زمینه اعلام کرده‌اند.

سرپرست بخشداری خمام در بخش دیگر سخنان خود با محکومیت کردن  اقدام خبیثانه دولت آمریکا در تروریست اعلام کردن این نهاد نظامی و انقلابی اظهار داشت: سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه بوده و خواهد بود و اینکه این نهاد ارزشی را جزو سازمان‌های تروریست قلمداد می‌کنند تنها از خصومت و دشمنی آن‌ها حکایت دارد.

رضا مهدوی ادامه داد: اگر دولت آمریکا سپاه پاسداران را تروریست مطرح می کند در واقع تمام مردم ایران را در لیست تروریست قرار داده است و همین حماقت ترامپ باعث شده است که امروز یکدلی و وحدت مردم با این نهاد بیشتر شود.

وی سپاه پاسداران را یک نیروی نظامی قانون مند عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/۹۸۸

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads