کد خبر: 185262 - تاریخ: یکشنبه، 7 آوریل 2019 - 17:34

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان

انجام ۱۴۳۱ مورد بازرسی از اصناف در گیلان/شناسایی۶۱۸ مورد تخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به انجام هزار و ۴۳۱ مورد بازرسی از اصناف در طرح گشت های نوروزی، گفت: در این مدت ۶۱۸ مورد تخلف صنفی شناسایی شد.

به گزارش خوبان، منصور انصاری با اشاره به انجام طرح گشت‌های نظارتی نوروزی از اصناف در دو مرحله از ۷ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال، اظهار کرد: در این مدت هزار و ۴۳۱ مورد بازرسی صنفی در کل استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد بازرسی ۶۱۸ مورد تخلف صنفی شناسایی شده است، گفت: برای ۲۴۰ مورد از این تخلفات در صحنه تشکیل پرونده شده و در ماه جاری به آنها رسیدگی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه گفت: مابقی تخلفات شناسایی شده با توجه به تخصصی بودن از سوی دستگاه‌های ذیربط رسیدگی و بعد از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی ارسال می‌شود.

وی به تغییر رویکرد بازرسی‌ها در نوروز امسال اشاره و بیان کرد: امسال به جای رویکرد تدافعی به سمت رویکرد تهاجمیرروی آورده و دیگر منتظر تماس شهروندان برای اطلاع رسانی از انجام تخلف در اصناف مختلف نشده و خود به مراکزی که بیشتر مردم به آنها در ارتباط هستند مراجعه کردیم.

انصاری با بیان اینکه در این زمینه و برای هماهنگی بیشتر جلسات مختلفی با دستگاه‌ها مربوطه برگزار شد، تصریح کرد: در طول طرح گشت‌های نظارتی نوروزی بیشتر از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هتل، رستوران، قالی شویی، مراکز عرضه اقلام ضروری مردم بازرسی شده است.

کد خبر 4583442

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads