کد خبر: 185233 - تاریخ: یکشنبه، 7 آوریل 2019 - 12:46

با گلزنی سارا قمی:

برتری پر گل بانوان ایران برابر فلسطین

در ادامه مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک توکیو، تیم ملی فوتبال بانوان ایران روز گذشته  مقابل فلسطین قرار گرفت که در جدیدترین رده‌بندی فیفا در رده ۱۱۱ جهان قرار دارد.

به گزارش خوبان خبر؛ در ادامه مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک توکیو، تیم ملی فوتبال بانوان ایران روز گذشته  مقابل فلسطین قرار گرفت که در جدیدترین رده‌بندی فیفا در رده ۱۱۱ جهان قرار دارد.

تیم ملی کشورمان که در نخستین دیدار مقابل فیلیپین با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شده بود امروز در دومین دیدار با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شد.

در نیمه نخست ملی‌پوشان ایران به پیروزی ۴ بر صفر رسیدند و در نیمه دوم هم ۵ گل دیگر به ثمر رساندند تا در نهایت پیروزی پرگلی را کسب کنند.

گل‌های تیم ایران را در این دیدار سمانه چکهندی در دقایق (۴)، هاجر دباغی (۲۱ و ۲۲)، منا حمودی (۳۶ و ۴۹)، سارا قمی (۵۷ و ۸۲) و زهرا قنبری (۷۳ و ۶۸ ) وارد دروازه فلسطین کردند.

تیم بانوان کشورمان که در دیدار نخست خود مقابل فیلیپین با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده بود، با برتری در این دیدار شانس خود را برای صعود از گروه C بالاتر برد. تیم ملی بانوان کشورمان در آخرین دیدار خود سه‌شنبه، ۲۰ فروردین‌ماه باید به مصاف چین تایپه برود.

انتهای پیام/۶۹۸۹

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads