کد خبر: 185105 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 آوریل 2019 - 13:57

هتک حرمت کادر اورژانس

ضرب و شتم پرسنل اورژانس خمام حین ماموریت در نوروز

پرسنل فوریتهای پزشکی خمام حین ماموریت، زمانی که در حال ارائه خدمات پیش بیمارستانی به یک مصدوم حادثه ترافیکی بود مورد حمله و ضرب شتم قرار گرفت.

به گزارش خوبان خبر ، پرسنل فوریتهای پزشکی خمام حین ماموریت، زمانی که در حال ارائه خدمات پیش بیمارستانی به یک مصدوم حادثه ترافیکی بود مورد حمله و ضرب شتم قرار گرفت.
پیمان اسدی مدیر مرکز فوریتهای پزشکی گیلان با بیان این مطلب گفت: ضارب هیچ ارتباطی به صحنه حادثه نداشت و صرفا به علت اینکه خودرو خود را نمی‌توانست به راحتی عبور دهد این اقدام ناشایست را مرتکب شد.
وی افزود: پرسنل آسیب دیده به شدت از ناحیه صورت آسیب دید و جهت درمان به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شد.
اسدی یادآور شد: اولویت پرسنل فوریت های پزشکی نجات جان انسان ها و خدمت رسانی به مصدومان و بیماران است. تکنسین های اورژانس در سخت ترین شرایط آب و هوایی، به صورت ۲۴ ساعته و حتی در تعطیلات در حال خدمت رسانی بوده و در خط مقدم جبهه درمان هستند و ایجاد چنین برخوردهایی علاوه بر هتک حرمت، می تواند میزان توان و کارایی کادر اورژانس را در ارایه خدمات موثر کاهش دهد.
مدیر اورژانس گیلان تصریح کرد:  پیگیری لازم توسط اورژانس گیلان انجام شده و بی شک جهت عدم تکرار اینچنین اعمال ناشایستی اورژانس گیلان از احقاق حق قانونی خود نخواهد گذشت.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads