کد خبر: 185101 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 آوریل 2019 - 12:39

استاندار گیلان در جمع صمیمانه روستائیان:

انتقال ساکنان پشت این سد متناسب با شغل آنان انجام می‌گیرد

استاندار گیلان بر ضرورت برنامه‌ریزی در جهت انتقال ساکنان پشت سد آیت‌الله بهجت به محیطی مناسب تأکید کرد و گفت: انتقال ساکنان پشت این سد متناسب با شغل آنان انجام می‌گیرد تا با همان کسب و کار به زندگی خود ادامه دهند.

به گزارش خوبان ، مصطفی سالاری با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان ضمن بازدید از وضعیت آبگیری سد آیت‌الله بهجت (شهر بیجار) با حضور در روستاهای پشت این سد در فضایی صمیمی با برخی از ساکنان این روستاها دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران به بازدید خود از سد آیت‌الله بهجت (شهر بیجار) باتوجه به میزان نزولات آسمانی در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: امیدواریم با بهره‌گیری از بارش‌های اخیر شاهد تقویت ذخائر پشت سد که هم‌اکنون از وضعیت خوبی برخوردار است باشیم تا به صورت مطلوب آب شرب شهرهای مورد هدف این سد تأمین شود.  
وی همچنین به حضور خود در برخی روستاهای پشت سد آیت‌الله بهجت نیز اشاره و اظهار داشت: تعدادی از ساکنان اطراف این سد در زمان آب‌گیری در سال‌های گذشته پشت دریاچه قرار گرفتند و با سختی‌هایی از حیث دسترسی و زندگی در آن شرایط روبه‌رو هستند که از نزدیک مشاهده کردم.
نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه تلاش ما براین است تا با برنامه‌ریزی در سال‌جاری مشکلات افراد ساکن در پشت سد آیت‌الله بهجت را برطرف کنیم افزود: انتقال این افراد باید به محیطی باشد که هم شغل آنان باقی بماند و بتوانند با همان کسب و کار خود به زندگی ادامه دهند.
 وی ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که انجام می‌گیرد ضمن رفع مشکلات، مردم این مناطق از امکانات رفاهی مناسب تری بهره مند شوند.
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads