کد خبر: 185070 - تاریخ: دوشنبه، 1 آوریل 2019 - 21:11

خوبان خبر گزارش می دهد /

جاده کته سر خمام به خشکبیجار وضعیت نامطلوبی دارد / چاله چوله ها و دست انداز بلای جان خودروها

محورهای ارتباطی خمام به خشکبیجار در وضعیت بسیار نامطلوبی به سر می‌برند؛ روکش آسفالت نامناسب این محورها دیگر به چاه تبدیل شده و این مسئله علاوه بر اینکه درخور این مسیر نیست احتمال وقوع حوادث رانندگی را افزایش داده است.

به گزارش خوبان خبر؛ محورهای ارتباطی خمام به خشکبیجار در وضعیت بسیار نامطلوبی به سر می‌برند؛ روکش آسفالت نامناسب این محورها دیگر به چاه تبدیل شده و این مسئله علاوه بر اینکه درخور این مسیر نیست احتمال وقوع حوادث رانندگی را افزایش داده است.

با توجه با اینکه جاده کته سر در مسیر مواصلاتی بخش های خمام و خشکبیجار است، روزانه صدها خودروی عبوری از این محور در مواجهه با چاله‌ها و تکه‌های آسفالت کنده شده که همچون پاره سنگی در وسط جاده وجود دارد، مجبور به ترمزهای خطرآفرین و تغییر جهت های ناگهانی می شوند.

 آسفالت جاده مذکور  در بدترین شرایط را دارد و از استاندارد لازم برخوردار نیست رسیدگی به وضعیت نامطلوب این مسیر ازخواسته های مردم و مسافرانی است که گذرشان به این مسیر می خورد . باتوجه به ایام نوروز ورفت وآمد های بسیار هست، این خود زنگ خطری برای صنعت گردشگری  نیز می باشد.

آبان ماه سال گذشته بود که مسیر بخش های خمام و خشکبیجار (محدوده کته سر ) که در راستای نگهداری و ایمن سازی محورهای استحفاظی از اعتبارات درون سازمانی بنا به ضرورت رسیدگی و ترمیم رویه های آسفالتی مضمحل و فاقد کار آیی لازم که موجب کاهش ایمنی و افزایش استهلاک تردد وسایل نقلیه عبوری در مقاطعی از محورها میگردد آسفالت صورت پذیرفت. اما آنقدر کیفیت آسفالت پایین بود که در کمتر از سه ماه چندین بار این محور کنده شده و دوباره وصله پینه روی آن انجام شده است.

در حال حاضر چاله های این جاده خمام و خشکبیجار (محدوده کته سر )  روز به روز عمیق‌تر می‌شوند که باعث ترافیک شدید در این محور شده است، علاوه بر این مشکلات، کم عرض بودن و چاله چوله‌هایی های فراروان در این جاده  میزان خطرآفرین بودن این جاده‌  می‌افزاید؛ حوادث تلخ و ناگوار از ذهن مردم بخش های مذکور پاک نمی شود،

 از مسئولین ذیربط  انتظار می رود حل این مشکلات را به صورت جدی در دستور کار خود قرار بدهند چرا که این جاده  ها در شان بخش خمام نیست.

 

انتهای پیام/۲۶۹۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads