کد خبر: 185062 - تاریخ: دوشنبه، 1 آوریل 2019 - 12:02

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد

کاهش ۹.۴ درصدی میزان خودرو ورودی به استان گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اشاره به میزان خودروهای واردشده به استان گیلان گفت: سامانه‌های تردد شمار در استان گیلان تا به امروز یک‌میلیون خودرو وارد استان شده که با کاهش ۹.۴ درصدی مواجه بوده‌ایم.

 به گزارس خوبان، محمدرضا نازک‌کار امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سامانه تردد شمار در جاده‌ها به‌صورت شبانه‌روزی بر میزان ورود و خروج خودرو به استان گیلان نظارت دارند اظهار کرد: استان گیلان دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری است و به همین دلیل سامانه تردد شمار در جاده‌های استان همه‌روزه میزان خودرو وارد و خارج‌شده به استان را ثبت می‌کنند.

وی با اشاره به میزان خودروهای واردشده به استان گیلان گفت:  سامانه‌های تردد شمار در استان گیلان تا به امروز یک‌میلیون خودرو وارد استان شده که با کاهش ۹.۴ درصدی مواجه بوده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان با اذعان پیش‌فروش بلیت‌های اتوبوس از دو طریق مستقیم و اینترنتی انجام شده است تصریح کرد: بسیاری از مردم برای مسافرت نیاز به اتوبوس داشته تا بتوانند به‌راحتی به سفر خود بپردازند به همین منظور سعی کردیم برای رفاه حال مسافران ۱۳ هزار   بلیط را  به‌صورت اینترنتی و مستقیم  پیش‌فروش کنیم.

نازک‌کار با بیان اینکه از هم‌وطنان می‌خواهم برای سفر به استان گیلان به وضعیت جاده‌ها توجه کنند افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به استان گیلان از هم‌وطنان می‌خواهم در هنگام سفر به این استان از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/۳۳۸۹


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads