کد خبر: 185059 - تاریخ: دوشنبه، 1 آوریل 2019 - 12:01

مدیرکل بحران استانداری گیلان

شرایط در گیلان عادی است/بارندگی روزهای گذشته خطری ایجاد نکرده است

مدیرکل بحران استانداری گیلان با اشاره به بارندگی چند روز گذشته در این استان، گفت: این بارندگی ها مخاطره آمیز نبوده و شرایط گیلان در حال حاضر عادی است.

به گزارش خوبان، رضا اسلامی با اشاره به بارندگی چند روز گذشته در این استان، گفت: این بارندگی‌ها مخاطره آمیز نبوده و شرایط گیلان در حال حاضر عادی است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون از هیچ نقطه استان گیلان خبری مبنی بر بالا آمدن آب رودخانه‌ها و یا مسیل و همچنین جاری شدن سیل گزارش نشده است، افزود: در روزهای گذشته با هشدار هواشناسی تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی در حالت آماده باش قرار دارند.

اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در روز گذشته، اظهار کرد: در این جلسه استاندار گیلان تذکرات و توصیه‌های لازم برای آمادگی برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی را به دستگاه متذکر شدند.

وی ادامه داد: تنها در روستای لیلیم شهرستان املش گزارش یک رانش زمین داده شده که در حال حاضر همکاران ما در مدیریت بحران شهرستان در منطقه حضور داشته تا موضوع را از نزدیک بررسی کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان تأکید کرد: دستگاه‌های امدادی و خدماتی تا عادی شدن شرایط در آماده باش هستند.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads