کد خبر: 184867 - تاریخ: سه‌شنبه، 26 مارس 2019 - 12:43

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان

گزارشی از خسارت ناشی از بارش باران در گیلان نداشته ایم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به بارش ها طی دو روز اخیر گفت: تاکنون هیچ گونه گزارشی از خسارت های ناشی از بارش باران و برف در استان نداشته ایم.

به گزارش خوبان، رضا اسلامی  با بیان اینکه میانگین بارش ها در استان ۳۰ میلیمتر بوده که در منطقه ای به ۵۳ میلیمتر نیز رسیده، افزود: بدلیل وقوع سیلاب های متعدد در استان آمادگی لازم در مقابله با سیلاب های احتمالی را داریم.
وی ادامه داد: مرخصی مدیران تمامی دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد بحران استان لغو شده و همه پای کار هستند؛ ضمن اینکه با ابلاغیه به فرمانداران، کمیته بحران در شهرستان ها تشکیل شده و هماهنگی ها و آمادگی لازم ایجاد شده است.
وی با اشاره به بازدید روز گذشته استاندار گیلان از آمادگی راهداری و هلال احمر، به کمک های ارسال شده برای سیل زدگان استان گلستان اشاره و بیان کرد: یک محموله شامل اجناس مصرفی ارسال شده و امروز نیز محموله دیگری از سوی کمیته امداد و بهزیستی به استان گلستان ارسال می شود که بخشی از آن لوازم خانگی و فرش و پتوست.
وی اضافه کرد: بالگردی از گیلان نیز طی دو روز گذشته در منطقه سیل زده گلستان مستقر است و دو فروند قایق نیز ارسال شده، ضمن اینکه با تخلیه آب از گلستان مردم نیازمند وسایل برای زندگی هستند از این رو قرار است محموله دیگری شامل وسایل خانگی ، فرش و پتو برای سیلزدگان ارسال شود. 
اداره کل هواشناسی گیلان اعلام کرده که تا پایان هفته جاری به تناوب ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد و در ارتفاعات بالاتر از ۱۰۰۰ متر بارش برف مورد انتظار است. 

انتهای پیام/۵۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads