کد خبر: 184841 - تاریخ: دوشنبه، 25 مارس 2019 - 14:31

مدیرکل تعزیرات گیلان:

تشکیل ۴۵۲ پرونده تخلف صنفی در گیلان/۲۰۰ کیلو گوشت امحا شد

مدیرکل تعزیرات گیلان با اشاره به تشکیل ۴۵۲ مورد پرونده تخلف صنفی از ابتدای اجرای طرح گشت و بازرسی تاکنون، گفت: در این مدت بیش از ۲۰۰ کیلو انواع گوشت امحا شده است.

به گزارش خوبان، منصور انصاری با اشاره به اجرای طرح نظارت و گشت‌های مشترک قبل و در حین تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: طرح بازرسی و گشت‌های نظارتی در دو مرحله از تاریخ ۷ تا ۲۹ اسفند ماه سال گذشته و از ۲۹ اسفند گذشته تا ۱۶ فروردین امسال اجرا می‌شود.

 

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح گشت، بازرسی و نظارت‌های مشترک ۲۰۴ اکیپ از ادارات تعزیرات سراسر استان گیلان در این گشت‌ها و بازرسی‌ها حضور داشته‌اند.

 

مدیرکل تعزیرات گیلان در ادامه با اشاره به انجام هزار و ۷۰ مورد بازرسی و نظارت، گفت: در مرحله اول بیشتر تمرکز نظارت‌ها بر مسائلی همانند از قالیشویی ها، فروشگاه‌های لباس، شیرینی فروشی و کارگاه تولید شیرینی، پایانه‌های مسافربری بوده است.

 

وی با بیان اینکه در مرحله دوم نظارت‌ها بیشترین تمرکز بر روی بازرسی از هتل‌ها، مراکز اقامتی، رستوران‌های بین راهی، فروشگاه‌ها فروش و عرضه مواد غذایی یا صنایع دستی و امثال این موارد بوده است، تصریح کرد: در این بازرسی‌ها برای ۴۵۲ مورد تخلف تشکیل پرونده شد.

 

انصاری در ادامه با اشاره به اینکه به ۱۵۷ مورد تذکر داده شده است، بیان کرد: در بازرسی از رستوران‌ها شاهد استفاده از گوشت قرمز و مرغ غیربهداشتی بودیم که در این مدت بیش از ۲۰۰ کیلو انواع گوشت را با دستور قضائی امحا کردیم.

 

کد خبر ۴۵۷۵۲۴۰


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads