کد خبر: 184838 - تاریخ: دوشنبه، 25 مارس 2019 - 14:27

ادامه مه‌آلودگی آسمان و بارندگی در گیلان تا دو روز آینده

– سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی، مه‌آلودگی آسمان و بارندگی در استان تا دو روز آینده خبر داد.

به گزارش خوبان، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای ناپایدار در منطقه است که بر این اساس تا پایان هفته به تناوب ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد (طی دوشنبه بعضی نقاط شدید) و در ارتفاعات بالاتر از ۱۰۰۰ متر بارش برف مورد انتظار است.
وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد ( بعضی نقاط شدید) ، کاهش دما، ارتفاعات بالاتر از ۱۰۰۰ متر بارش برف عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، بعضی ساعات بارندگی (ارتفاعات بالادست بارش برف) و وزش باد، به تدریج کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.
به گفته غلامی، بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۲۳ درجه مربوط به رودبار و کمینه دمای استان برای فردا با دو درجه زیرصفر مربوط به دیلمان و جیرنده است. 
سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۱ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز پنج درجه ذکرکرد.
وی بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را نیز با ۲۱٫۶ میلیمتر مربوط به بندرآستارا عنوان کرد.

انتهای پیام/۵۸۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads