کد خبر: 184817 - تاریخ: یکشنبه، 24 مارس 2019 - 14:38

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

مراجعه بیش از ۱۱ هزار نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به اورژانس بیمارستان‌های گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مراجعه بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به بخش اورژانس بیمارستان‌های استان گیلان خبر داد.

به گزارش خوبان ، شاهرخ یوسف زاده چابک از انجام ۳۶۸ مأموریت در سطح اورژانس ۱۱۵ استان گیلان در سوم روز از آغاز سال جدید خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد مراجعه ۹۸ مورد مربوط به حوادث ترافیکی بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ۴۲ نفر در حوادث معابر درون‌شهری و ۵۲ نفر در حوادث ترافیکی معابر برون‌شهری به اورژانس گیلان در روز گذشته مراجعه کرده‌اند افزود: از این تعداد ۷۳ نفر به مراکز درمانی اعزام و ۱۵ نفر نیز در محل حادثه مداوا شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه ۲۷۰ مورد مأموریت اورژانس طی ۲۴ سال گذشته مربوط به بیماری‌ها و حوادث غیر ترافیکی بودند گفت: در این مورد ۹۸ نفر به مراکز درمانی اعزام و ۱۷۰ نفر در محل موردنظر درمان شدند.

یوسف زاده با اشاره به ارائه خدمات در ایستگاه سلامت استان بیان کرد: ۲۳۱ نفر جهت دریافت خدمات سلامت و درمان به ایستگاه سلامت مراجعه و از خدمات درمانی و آموزشی این ایستگاه‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته مجموعاً ۱۱ هزار و ۵۲۶ نفر به بخش اورژانس بیمارستان‌های گیلان مراجعه کرده‌اند تصریح کرد: از این تعداد ۱۴۹۸ نفر بستری عادی، ۶۰ نفر بستری در بخش مراقبت‌های ویژه، ۱۵۰ عمل جراحی اورژانسی و ۳۸ عمل الکتیو انجام‌شده و همچنین پنج مورد احیای قلبی ریوی موفق نیز به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads