کد خبر: 184781 - تاریخ: شنبه، 23 مارس 2019 - 10:58

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان

۳۴۷۵ نفر به پست های ایمنی و سلامت هلال احمر گیلان مراجعه کردند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای ۲۲ عملیات امداد و نجات از آغاز طرح نوروزی در این استان، گفت: تاکنون ۳۴۷۵ نفر به پست های ایمنی و سلامت هلال احمر مراجعه کرده اند.

به گزارش خوبان، مهدی ولی پور با اشاره به اجرای طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته، افزود: تاکنون ۲۲ عملیات امداد و نجات در استان گیلان توسط امدادگران و نجات گران هلال احمر صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۶۸ حادثه دیده از خدمات امداد و نجات هلال احمر بهره مند شده‌اند، گفت: در این مدت ۲۲ نفر از حوادث مختلف نجات یافته که ۱۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان در ادامه با اشاره به اینکه ۲۴ تیم عملیاتی متشکل از ۷۲ نفر از نجات گران در این عملیات‌ها حضور داشتند، بیان کرد: در بخش ایمنی و سلامت هم ۳ هزار و ۴۷۵ نفر به پست‌ها ایمنی و سلامت مراجعه و از خدمات موجود بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ نفر به طرح بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوستند، تصریح کرد: ۵ هزار و ۸۳۵ بسته آموزشی، نقشه‌های راهنما و بسته‌های فرهنگی بین مراجعه کنندگان توزیع شد که در این حوزه ۵۴۰ نفر از اعضای جوان مشارکت داشتند.

ولی پور با اشاره به استقرار ۸۷ پایگاه و پست موقت و سیار در سطح گیلان، ادامه داد: در این پایگاه‌ها ۲۵۰۰ نفر از امدادگران و جوانان داوطلب در حال ارائه خدمت هستند.

کد خبر 4573840

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads