کد خبر: 184681 - تاریخ: چهارشنبه، 20 مارس 2019 - 10:09

به روایت اورژانس و آتش نشانی

روایتی از تعداد مصدومان چهارشنبه سوری در گیلان

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان با بیان اینکه تاکنون ۶۵ نفر در چهارشنبه آخر سال مجروح شدند گفت: از این تعداد ۵۲ نفر به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده اند.

به گزارش خوبان خبر؛ از۸ صبح ۲۸ اسفند ۹۷ تا ساعت ۲۴ شب، مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی پاسخگوی بالغ بر ۷۷۳  تماس شهروندان بوده است که از این تعداد ۳۳ مورد حریق و حادثه توسط آتش نشانان پوشش داده شد.

شهرام مومنی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: بالغ بر ۳۰۰ تن از آتش نشان و افسر ارشد در ۱۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۷۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و همچنین کادر اداری در آماده باش کامل بوده اند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت با اشاره ۲۸ مورد اطفای آتش سوزی ضایعات “لاستیک،کاه و کلش و…” افزود: یک مورد آتش سوزی مغازه چوب بری حوالی ساعت ۹ شب رخ داد که خوشبختانه آتش در همان لحظات اولیه بدون هیچ گونه آسیب جانی توسط آتش نشانان مهار شد.

مومنی در پایان ضمن اشاره به کاهش چشمگیر حوادث نسبت به مشابه سالهای گذشته و با آرزوی سلامتی برای تمامی شهروندان، افزود: خوشبختانه در شب چهارشنبه سوری ۹۷ هیچ گونه حادثه ای مبنی بر مصدومیت شهروندان به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت اعلام نشد.

گفتنی است: ۳ مورد خدمات ایمنی از دیگر عملیات های آتش نشانان بوده است.

بیش از ۶۰ مجروح در شب چهارشنبه آخر سال در گیلان

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان با بیان اینکه ۶۵ نفر در چهارشنبه آخر سال مجروح شدند گفت: از این تعداد ۵۲ نفر به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده اند.
پیمان اسدی با اشاره به اینکه از ۶۵ مصدوم ۵۲ نفر مرد و ۱۲ نفر زن بوده اند افزود: بیشترین تعداد حوادث امشب در شهرهای رشت، لاهیجان و لنگرود رخ داده است.
وی همچنین میانگین سن مجروحان را ۶ تا ۱۸ سال اعلام کرد.
رییس مرکز فوریت های پزشکی گیلان با بیان اینکه این مجروحان از ناحیه دست – چشم و سر و صورت آسیب دیده اند تصریح کرد : تا این لحظه بیشترین آسیب در چهارشنبه آخر سال مربوط به خانم جوان ۲۵ ساله چابکسری است که احتمال از دست دادن بینایی یک چشم را دارد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads