کد خبر: 184568 - تاریخ: سه‌شنبه، 19 مارس 2019 - 00:22

نماینده ولی‌فقیه سپاه قدس گیلان در خمام:

برنامه استکبار برای نابودی انقلاب ناکارآمد جلوه دادن اصل ولایت‌فقیه است / مردم نباید گول جریان‌های به‌ظاهر انقلابی را بخورند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای ناکارآمد جلوه دادن ولایت‌فقیه را به سؤال مطرح کردن از مقام معظم رهبری دانست و گفت: عده‌ای از افراد جریان ساز در دوره‌های مختلف در طول این نظام سعی کردند تا با سؤال‌های پرشمار از مقام معظم رهبری ایشان را وادار به پاسخگویی کنند تا از این طریق اصل ولایت را زیر سؤال ببرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری عصر امروز در دیدار با بسیجیان بخش خمام ،  خشکبیجار و لشت نشاء  با بیان اینکه اگر سلاح معنوی و ایمانی بسیجی زیاد نباشد هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد اظهار کرد: خداوند نعمت‌های زیادی را به بندگان اعطا کرده تا با استفاده از آن بتوانند راه سعادت اخروی و دنیوی را در پیش‌گرفته و برای خود و خانواده خود کسب روزی حلال کنند.

وی با اشاره به اهمیت ماه رجب شعبان و رمضان گفت: وند تأکید بسیار زیادی بر انجام اعمال این سه ماه کرده است زیرا ماه رجب شعبان و رمضان انسان را برای زندگی در ماه‌های دیگر آماده می‌کند به‌طوری‌که یک روز روزه گرفتن در ماه رجب برابر با صدسال راه جهنم‌ را دور می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه اگر انسان بتواند  روحیه خود را  تقویت کند می‌تواند  بر مشکلات غلبه کند تصریح کرد: نیروی ایمان یک نیروی بسیار قوی است که می‌تواند انسان را آماده مبارزه و حل بسیاری از مشکلات کند.

تسخیری لازمه پیروزی در مقابل دشمن را شناسایی برنامه‌های آن دانست و افزود: استکبار برنامه بسیار دقیقی برای نابودی انقلاب از طریق جنگ روانی اقتصادی و رسانه‌ای دارد و تا زمانی که نتوانیم این برنامه‌ها را شناسایی کنیم به هیچ موفقیتی دست نیافته و نمی‌توانی استکبار را شکست دهیم.

وی با تأکید بر توجه مسئولان به تربیت نیروی ایمان در جامعه بیان کرد: اگر جوانان یک کشور بتوانند  نیروی ایمان در خود تقویت کنند هیچ قدرتی نمی‌تواند آن‌ها را شکست دهد و تنها راه این کار توجه به خدا و خواندن دعاهایی مانند زیارت عاشورا است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم نباید گول جریان‌های به‌ظاهر انقلابی را بخورند گفت: جریان برانداز از زبان پیغمبر و تا به کنون وجود داشته و از هیچ تلاشی برای براندازی حکومت‌های اسلامی دریغ نکرده است و اگر نتوانیم  جریان شناس  با شکست مواجه خواهیم شد.

تسخیری یکی از دلایل مشکلات در کشورهای اسلامی را تلاش برای براندازی این نظام‌ها عنوان و افزود: جریان‌های برانداز سعی دارند با حمایت  استکبار  در تمام کشورهای که دارای حکومت اسلامی هستند  نفوذ و با ایجاد آشوب بتواند به هدف خود یعنی نابودی این نظام‌ها برسند.

وی با درخواست از مردم برای شناسایی دقیق جریان‌های برانداز و ضدانقلاب گفت: بعد از انقلاب جریان‌های سیاسی و برانداز مختلفی با تشکیل دادن اتاق فکر و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه  سعی کردند تا انقلاب را سرنگون کنند ولی مردم با بصیرت ایران همواره این جریان را شناسایی و در مقابل آن ایستادگی کردند که امیدوارم این روند را ادامه دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اذعان به  این‌که استکبار همواره با سرمایه گزاری در افراد سعی دارد انقلاب را  از مسیرش  دور کند تصریح  کرد: وقتی در اوایل انقلاب  رئیس‌جمهور ایران  جاسوس بوده است نشان‌دهنده سرمایه گزاری استکبار در نیروهای خودی است تا از این طریق بتوانند نظام و انقلاب را نابود و مردم را نسبت به کشور بدبین کنند.

تسخیری با اشاره به اینکه دشمن در صورت موفق نبودن در براندازی سعی دارد ولایت را بد و‌ ناکارآمد جلوه دهد اظهار کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که هر وقت بتواند اصل نظام را ناکارآمد جلوه دهد می‌تواند  به بدنه نظام دسترسی پیدا می‌کند به همین دلیل می‌خواهد  با این کار  مردم را نسبت به اسلام ولایت بدبین کند تا از این طریق  آن‌ها را به خیابان کشانده تا به هدف خود برسند.

وی یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای ناکارآمد جلوه دادن ولایت‌فقیه را به سؤال مطرح کردن از مقام معظم رهبری دانست و گفت: عده‌ای از افراد جریان ساز در دوره‌های مختلف در طول این نظام سعی کردند تا با سؤال‌های پرشمار از مقام معظم رهبری ایشان را وادار به پاسخگویی کنند تا از این طریق اصل ولایت را زیر سؤال ببرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسؤولین باید درباره برجام به مردم پاسخ درست بدهند بیان کرد: زمانی که برجام امضا شد عده‌ای این قرارداد را یکی از بهترین تفاهم‌نامه‌های امضاشده در تاریخ ایران می‌دانستند ولی حالا که با شکست مواجه شده است می‌گویند که با اجازه مقام معظم رهبری بوده است که این دقیقاً یکی از کارهای  ناکارآمد جلوه دادن اصل ولایت‌فقیه است.

تسخیری با اذعان به اینکه آمریکا جرأت حمله کردن به ایران را ندارد تصریح کرد: از اول انقلاب تا به الآن دولتمردان آمریکایی بارها اعلام کردند که تمام گزینه‌ها روی میز است ولی مردم و نیروهای انقلابی با ایستادن در پشت ولایت‌فقیه و مقام معظم رهبری پاسخ محکمی به این صحبت‌های بی‌ارزش دادند.

وی ولایت‌پذیری را اطاعت و گوش کردن به راهنمایی‌های مقام معظم رهبری دانست و افزود: اگر فرد و مسئولان خود را ولایتمدار می‌دانند باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه آن را اجرایی کنند.

به گزارش خوبان خبر ؛ در این مراسم جمعی از بسیجیان بخش های خمام ،خشکبیجار و لشت نشا از سوی فرمانده سپاه مقداد رشت تجلیل شدند.

 

 

انتهای پیام

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads